1. Mooi restaurant met prachtig terras. Rustige ambiance. Personeel: een jonge dame en dito heer, heel voorkomend en beleefd.

Het wachten op alle onderdelen van het menu duurt lang. Bij het bestellen wordt al aangegeven dat er nog 1 kogelbiefstuk over is (N.B. we waren de eerste gasten om 17.30 uur). We bestellen de 2 soepen van het menu: courgettesoep en tomatensoep. De kok blijkt niet te weten dat de courgettesoep op het menu staat. Die is er dus niet. We nemen beiden de tomatensoep maar. We wachten minstens drie kwartier op het hoofdgerecht. De (enige) kogelbiegfstuk besteld als medium blijkt bijna rauw en is niet mals. Als we daar wat van zeggen wordt wel een alternatief aangeboden: kalfsentrecote. De bitterkoekjesmousse als dessert blijkt niet beschikbaar. De sfeer werd bedorven door het lange wachten en de vele missers van de chef-kok.

Wanneer we onze ontevredenheid uiten over het geheel wordt dit serieus genomen: we krijgen een grand dessert plus een gratis drankje en hoeven bovendien maar voor één diner te betalen.

Conclusie: wat een gemiste kansen en wat vreselijk voor de bediening om zo te moeten werken. Wat is er aan de hand met de chef-kok die zoveel steken laat vallen en zijn jonge personeel laat opdraaien voor al zijn blunders? Ons respect voor de bediening, die de moed er toch maar in weet te houden!

2,4