1. Raymond

Toen ik de overige recensies las heb ik even gecontroleerd of het wel om hetzelfde eetcafé ging. Het terras een pareltje van het Heuvelland? 4 stoelen aan de Rijksweg :).
    Maar goed: Het eten was magertjes, salade zonder dressing en enkel sla. Borden saai, zoals je het bij de meeste eetcafe's niet meer aantreft. Kleine porties en beperkte kaart. Voor deze regio is het eten te somber en te duur. Even verderop in Gulpen, Maastricht of Aken kun je veel beter terecht.

Leuk was wel dat dit café nog een ouderwetse tap uit de jaren zestig heeft, die zie je niet vaak meer. Jeugdsentiment. Helaas zal dit bezoek eenmalig blijven.

P.s.: van een ander koppel eenzelfde reactie gehoord als de onze, aan de lezer om te oordelen.

4,9

1. Beste Raymond,

De dag dat u geweest bent hadden wij idd een aangepaste kaart ivm een evenement. Waarbij de prijs kwaliteitsverhouding hetzelfde blijft, echter het aanbod iets kleiner is vanwege de doorstroom in de keuken. Wij vinden het heel vervelend dat wij niet aan uw verwachtingspatroon voldaan hebben, en zullen via prive bericht u een aanbod tot compensatie doen.
    Verder zijn de 4 stoelen die u schetst (aan de kant van de weg)niet echt de werkelijkheid aangezien wij een lounge terras hebben aan de voorkant, en aan de achterkant een groot terras waarbij u van de weg af zit. De 4 tafels met stoelen die u noemt staan er echter ook en mogen indien gewenst gebruikt worden.

Wij hopen snel van u te horen zodat u alsnog de beleving van onze andere gasten kunt ervaren, al dan niet gedeeltelijk op onze kosten.

Warme groet,

Team eetcafe A Gen Ing

Vriendelijke groet,

Team eetcafe A Gen Ing

2. Geachte Raymond,

Wij denken inderdaad dat er een verwisseling van bedrijf is aangezien wij niet aan een rijksweg zitten, maar aan een landelijk gelegen provincialeweg waarbij een snelheidsbeperking is van max 50 km per uur !
    Tevens herkennen wij ons terras ook niet zoals u deze beschrijft, aangezien wij 3 terrasen hebben waaronder 1 lounge terras aan de voorkant van onze zaak met comfortabele banken met kussens, en aan de achterkant van ons bedrijf een groter terras waarbij onze gasten een keuze kunnen maken uit verschillende tafels met stoelen (40 stoelen!) en 8 picknick tafels, daarnaast hebben wij nog een zijterras waar wederom 4 tafels met totaal 16 stoelen staan( foto's van onze terrassen kunt u vinden op onze website.
    Wat betreft de portionering snijden wij onze hoofdcomponenten altijd af op minimaal 200 gram en bestaat onze standaard garnering uit friet( of gebakken aardappels) en een salade met Thousand Island dressing !!
    Ook komt onze Tap niet uit de jaren 60 maar is een modern vormgegeven bierpomp met 6 kranen van de bierbrouwerij Gulpener.
    Mocht u onverhoopt toch er van overtuigd te zijn bij ons te gast zijn geweest met eerder beschreven ervaring, dan kunt alsnog contact met ons opnemen zodat wij u alsnog zullen proberen tevreden te stellen.

Met een warme groet,

Team A Gen ing