Op dit adres zit nu: Gossimijne

1. Hallo,wij zijn Ger en Rita van Houten uit Almere.
    Wij waren een paar dagen in een heerlijk hotel ( ARROWS) in Uden.
    Daar we weten wat lekker eten is (ben zelf een goede hobby-kok) wil ik ik hier even duidelijk maken dat als je werkelijk heerlijk wilt eten, en ook nog eens van een zeer goede kwaliteit, en dit allemaal in een hele leuke ambiance, nou dan wil ik heel graag deze bistro met een dikke 10 aanbevelen. Super gezellig, koks en bediening doen het geweldig en daar je de keuken in kunt kijken ,is het heel leuk om deze machtige brigade zo met vol plezier, maar ook passie de recepten een voor een op te dienen, het is een groot feest.Wij hebben hier een heerlijke avond beleefd,en zeer veel dank aan de mensen die zich hier zo geweldig voor inzetten, compliment zeker voor de bedrijfsleider,zeer gedreven, kwam met een heerlijk apart wijntje voor bij het heerlijke gegrilde vlees. Mensen ben je in Drunen, absoluut naar Sam's Bistro. Voor ons nogmaals een dikke tien!!
    Wij komen zeker terug,
    Groetjes van Ger en Rita uit Almere.

1. Beste Ger en Rita,

Ik lees het helaas pas een maand later. Maar wat lief dat jullie zo'n leuke review schrijven.
    Wij werken met plezier en passie samen voor elke gast.

Goed om te horen dat je ook nog bekende gasten stuurt naar onze zaak die we een tijdje geleden hebben mogen verwelkomen.

Mochten jullie ooit nog in de buurt zijn, kom nog eens langs en we kiezen weer een lekker wijntje.

Groetjes
    Stefan

2. Beste Stefan,

Inderdaad is er een collega van mijn vrouw jullie kant op geweest.
    Hebben op ons verzoek ook bij Arrows geboekt, en bij jullie gegeten,en waren ook super tevreden.
    Was rustig,maar vonden het heel gezellig en een leuke sfeer.

Je ziet,wie goed doet: die goed ontmoet.
    Ook zij waren blij dat ze bij jullie zijn geweest,en de tweede avond zijn ze naar de griek ( vlak bij jullie ) geweest en die zat ook vol en was ook prima.

Je ziet mondreclame is de beste,en ook wij komen zeker terug.
    Ga lekker zo door,en je wijntje was super,heb hem hier bij de Sligro nog kunnen kopen,was inderdaad een prima wijntje. Bedankt voor je berichtje ,en de recensie, graag gedaan jullie hebben het verdient
    tot ziens zeker.
    Groetjes van de hobbykok aan de meesterkoks daar!!!
    Ger en Rita uit Almere.

3. Stevan,

Nog even wat die wijn betreft als je die nog hebt liggen ,bewaar dan een flesje ,want wij gaan weer komen.Was de Luis Canas 2009. Niet direct,maar we gaan over vier weken met vakantie,blijven hier dus misschien pakken we weer twee of drie dagen Uden.
    Gr Ger

4. Best Ger en Rita,

Ik moet je helaas teleurstellen over de wijn, want die heb ik niet meer liggen.
    We hebben wel bring your own wine op onze nieuwe kaart. Dus mocht je zelf een lekker flesje hebben liggen kan je die voor €12,50 bij ons opdrinken.

Als je dan toch naar de Luis Canas kijkt dan zou ik ook kijken naar de Hiru 3 van hetzelfde huis.

Maar het lijkt me zeker gezellig als jullie in de komende tijd weer een langskomen. Goed om te horen dat jullie zo enthousiast zijn, wij blijven doorgaan met onze passie en het werken voor het vak.

Groetjes van onze koks aan jullie.

Met vriendelijke groet,
    Stefan

5. Stefan,
    Bedankt voor de tip ,ga straks even kijken naar die wijn bij de Sligro.
    Leuk zo even heen en weer te hebben bericht.
    Je ziet ons wel verschijnen,en ik denk dat je nog wel een ander lekker wijntje hebt liggen.
    Groetjes uit Almere.