Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Fam van londen

Eerder hier vaak gegeten en was 't erg goed, maar na vanavond komen wij niet meer! Voorgerecht was lauw, pizza was zout en niet lekker, smaakt net zoals de diepvries pizza's. Men beaamde ook dat er een andere kok was. Gevraagd om knoflooksaus echter kregen we dit niet, was ze vergeten. Dessert kwamen ze vertellen dat er niet meer waren, maar bij 't opdienen kregen we ze wel. Gehaaste bediening. Echt een vreetschuur geworden!

1. Beste Fam van Londen,

Eerlijkheid siert de mens zeggen ze wel eens, u weet dat wij als team van de leeren Doedel open en eerlijk zijn geweest en dit een moment opname was voor desbetreffende persoon in de keuken ( eerste keer) en dat er nu weer gewoon onze vertrouwde Pizzakok staat.
    De persoon in kwestie is nu zo onzeker geworden van uw recensie dat hij waarschijnlijk nooit meer pizza's wil en of kan maken.
    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en zoals u al beschrijft was het voorheen wel goed.
    Als u niet van de drukte in ons bedrijf houdt, vermijd dan in ieder geval de kindervakanties of kom later ( 19:30 ), wij kunnen er helaas niets aan doen dat wij geliefd zijn bij jong en oud.
    De dag waarover u het waarschijnlijk heeft was inderdaad een gezellige drukte met 280 gasten, de bediening doet dan ook hun uiterste best om iedereen tevreden te stellen op een gepaste manier, zo ook de keuken.
    Graag willen wij u uitnodigen om met ons een gezellig en open gesprek te hebben, waarbij wij u een pizza aanbieden zoals u van ons gewent bent
    Ons streven is om altijd optimaal te presteren, zowel op rustige als op drukke momenten.
    Wij hopen als team dat u onze uitnodiging wilt accepteren en dat wij u weer spoedig mogen ontvangen.
    met vriendelijke groet het team van de Leeren Doedel

2. Zo gaat een gastheer met en eventuele miaser om.
    GOED GEDAAN TEAM de leeren Doedel.
    Tot gauw