1. 06-02-2016.
    Vanmiddag hebben wij gegeten bij café Thús te Leeuwarden. Op de lunchkaart wordt over een boerentosti geschreven dat deze geserveerd wordt met ambachtelijk rustiek wit brood. Het blijkt echter een half bruine boterham te zijn. De speciale kruidenmayonaise blijkt mayonaise te zijn. De opmerking hierover aan de serveerster wordt niet serieus genomen. De gevraagde garnituur bij het drinken wordt in eerste instantie niet geleverd; daarna slechts gedeeltelijk.
    De prijs is redelijk voor dat wat op de menukaart staat; echter er wordt mindere kwaliteit geserveerd. Dit geldt ook voor de geserveerde wijn. Verontschuldiging blijft helaas uit.

P.s., vanaf de opening hebben we alleen maar goede ervaringen met Thús gehad; nu en de vorige maand een echte domper... zou de nieuwe personeelsbezetting hieraan debet zijn?