1. We hebben 17-01-16 bij Tjong-Ho gegeten. Het buffet leek ons wel wat. Helaas werd dit een grote tegenvaller. We waren wat aan de vroege kant dus het buffet moest nog worden opgediend. Geen probleem dan is ook alles lekker vers en warm. Helaas alleen de soep was warm. De keuze was ook behoorlijk beperkt. Het buffet werd ook niet tot nauwelijks aangevuld. Toen mijn dochter van 4 ging vragen of er nog perzik was kreeg zij als antwoord dat ze maar lychee moest eten die waren volgens de bediening ook heel lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is totaal zoek bij dit buffet. Kleine kinderen betalen 50% van de volwassenprijs. Drinken willen ze wel graag verkopen. Het restaurant is ook behoorlijk klein. Mijn moeder kon met rollator bijna niet uit de voeten. Voor iemand in een rolstoel is de ruimte te klein.

1,2