Op dit adres zit nu: Lina's Bocadillo

1. 19 dec. 2015.

Nog nooit zo iets slechts meegemaakt! Werden niet ontvangen stonden maar te wachten, werd verder ook niets uitgelegd of te drinken aangeboden. Wij waren met z'n zessen en er was nog 1 tafeltje bezet. De rest van de tafels stonden nog vol met gebruikte borden, glazen en etensresten. Deze werden gedurende de 3 uur dat wij daar waren niet opgeruimd. De vleesbakken zagen er ook niet echt netjes uit en werden ook niet bijgevuld. Om drinken moesten wij steeds vragen, had niet de indruk dat ze iets wilden verdienen. Sushi hebben we 2 rondes van gehad, duurde per ronde ruim 1 uur voordat het op tafel stond en dat terwijl de rest van het restaurant toch echt leeg was.

Dit is echt een afknapper en zeker geen aanrader. Wij zijn gelukkig niet ziek geworden maar dat had ook zomaar anders gekund vreesden wij...

1,8