1. Wat een slechte tent. Echt een aanfluiting hoe men hier met de gasten omgaat. Kregen een plekje bij de deur op het terras. Op zich prima, alleen stond de eigenaar steeds over ons hoofd naar binnen te turen of hij nog tafeltje binnen vrij had. Heel ongemakkelijk allemaal. Werd steeds tegen gasten geroepen dat ze binnen anderhalf uur moesten eten en dan weer weg moesten.

Hadden voorgerecht vrij snel op tafel, echter duurde het heel lang voor het hoofdgerecht. Dan er maar eens om gevraagd. Blijkbaar niet doorgekomen naar de keuken want daarna hoofdgerecht vrij snel op tafel. We hadden de borden nog niet leeg of ze werden al weggehaald. Bediening vroeg of we nog koffie na wilden maar de eigenaar brak het zo af met de mededeling "de dames zitten al anderhalf uur (hetgeen niet zo was) dus breng ze de rekening".

De volgende gasten werden bij ons tafeltje neergezet om ons zo snel mogelijk weg te krijgen. Uiteraard geen fooi gegeven.