Op dit adres zit nu: Hertme's Ambacht

1. Met een grotere groep bij 't Oale Bakkershoes gegeten.
    Eten was goed en goede porties.

Helaas duurde alles wel erg lang. Totaal 4,5 uur(!) gezeten voor 3 gangen. De bediening liet opnieuw erg te wensen over. Het waren jonge meiden, weliswaar vriendelijk maar onervaren. Het begon al met een vallend dienblad vol drank over een aantal gasten heen. Kan gebeuren, maar geen goede start.

Het duurde zo'n 30 minuten voordat we de kaart te zien kregen. Gedurende het eten waren de dames absoluut niet attent qua drank en borden uithalen, terwijl wij praktisch de enigen in het restaurant waren. Lang met lege glazen en vooral lege borden voor je neus, terwijl de dames met elkaar stonden te kletsen bij de bar. Ze liepen soms wel 3 keer met lege handen langs de tafel, maar namen dan geen borden of glazen mee.

Een ander verbeterpunt is de volgorde. Zo werd de 'laatste' koffie (zonder vragen) al uitgeserveerd terwijl het toetje nog niet besteld was.

Vorige keren hadden wij dezelfde ervaring met de bediening. Zonde, wij menen dat er met een wat meer ervaren personeel veel meer van te maken is.