Op dit adres zit nu: Ribs Company

1. Mijn eerste en ook laatste keer bij Domino's Pizza.

Ik heb de bestelling gedaan via Thuisbezorgd.nl, via de website kon ik aangeven wanneer de bestelling zou worden bezorgd. Ik koos een wat later tijdstip omdat niet iedereen in korte tijd thuis zou zijn. Wat gebeurde er nou, de pizza's waren drie kwartier te vroeg dan de aangegeven tijd. Ik vind het raar dat zulke opties via de website worden gegeven maar niet worden nageleefd. Was deze optie er niet dan had ik later besteld als iedereen thuis was geweest.

De pizza's waren door de verstreken tijd vrij lauw. Ik kan niet goed oordelen over hoe warm ze waren geweest als ze wel op tijd waren geweest. Kortom jammer want de pizza's waren er heel snel, te snel alleen helaas.

Dit is niet de service kwaliteit die ik verwacht van een bedrijf die zich als beste pizza bezorger profileert. Het zijn de extra stukjes service die je onderscheiden van je concurrenten, dit heb ik hier niet gezien.

3,7