Op dit adres zit nu: Rose's Next Door

1. Marijn & Myra

Een TOP restaurant waar we afgelopen donderdag voor de 2de keer heerlijk vegetarisch-culinair hebben gegeten en wederom genoten hebben van een ontspannen So Phi avond. So-phi is een hip, trendy restaurant met lounge interieur. De bediening is gastvrij, ze hebben volop tijd voor hun klanten. Rekening houden met een notenallergie is een vanzelfsprekendheid. So Phi is een aanrader voor vegetariërs die eens wat anders willen dan de doorgaans saaie vegetarische gerechten. Het concept is geweldig. Kleinere gerechten die jezelf kunt samenstellen of laat je verrassen door de chef. Het 4-gangen verrassingsmenu (zowel vegetarisch als de mix van vis/vlees) So-phi was zo lekker dat we nog een (vegetarisch) kaas-nagerecht hebben genomen. Nog een aanrader; de cocktail met Prosecco. So Phi, we blijven terugkomen vanuit Dordrecht.