1. Gisteren een warm en koud buffet gehad.. naja het was meer koud dan warm. Het vlees was gewoon koud. Iemand ooit knal gele haringen gezien? Ik dus gisteren wel! Bah!

1,3

1. Beste heer Henk,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij als directie vinden het spijtig te lezen dat het u tegen gevallen is. Als moederbedrijf lezen wij de reacties en gaan wij hier ook zeker mee aan de slag. Helaas moeten wij ook rekening houden met de negatieve publiciteit die graag op ons word uitgeoefend en dusdanig constateren dat de kans bestaat dat u een buffet van ons heeft gehad erg minimaal kan zijn. In tegenstelling tot andere bedrijven zijn wij wel gediplomeerd en gaan wij wel volgens de hygiene en haccp regels te werk. Daarnaast zouden wij het ook waarderen dat u ons dit persoonlijk zou vertellen in plaats van via deze weg iemand negatief de grond in te drukken. Mocht het daadwerkelijk tegen de verwachting in te zijn geweest, iets wat wij nog niet hebben mee gemaakt maar wat niet volledig uit valt te sluiten, geef ons dan ook de kans en daarmee de gelegenheid om zoiets te herstellen. Graag komen wij met u in contact om dit met u te bespreken.

Hoogachtend,
    Namens JN Productions,
    Henk en Jennie's Snackbar

2. Beste heer Henk,

Als toevoeging op mijn vorige bericht. Mocht het dan bij u negatief zijn geweest, laat u ons dan alstublieft weten met welk aantal personen u een buffet van ons heeft gehad.

Hoogachtend,
    Namens JN Productions,