1. Ria 2269 punten

Afgelopen zondag hier voor een late lunch wat willen eten. Er wordt een entrecote en kipsate besteld. En de frietjes gevraagd extra door te bakken. Na een tiental minuten besteld iemand anders 5 porties friet, en de lading friet die al gebakken was gaat bijna allemaal naar die man toe. Nieuwe lading friet erin, en dan blijkt de entrecote klaar te zijn. Toen vroeg de medewerkster, wilt u er friet bij? Euh, jaaa, en nu ligt het stukje entrecote onder de warmhoudlamp en de friet moet nog klaargemaakt worden. Dat gaat zeker 10 min duren. Gevraagd of ze in kan schatten hoe lang het gaat duren, en ze geeft er geen antwoord op maar wilt de friet er al uithalen, die er nog maar net 4 min in zitten. Bij lange na niet krokant genoeg. Haar gevraagd waarom ze dan ook de friet aan de klanten na ons gegeven heeft, want nu moesten wij langer wachten terwijl wij toch eerder aan de beurt waren. Weer geen antwoord.

Toen bleek de kip ook nog niet eens klaar te zijn, gaat ze die doormidden snijden. We waren er klaar mee. Dienbladen laten liggen en we zijn gewoon weggegaan. Totaal inefficient bezig, niet service gericht, en had er gewoon een andere collega bij gehaald. Hier komen we niet snel meer!

2,1