1. Peter Nooijen

Dit jaar, zonder er ook maar over hoeven na te denken, weer diverse malen heerlijk wezen eten bij de Super Pizzeria "Bel Paese" in Zoutelande! De Sfeer is nog net als vorig jaar ongeëvenaard. En de menukaart is nog steeds veelzijdig en betaalbaar. De broers zijn geweldig gastvrij en je voelt je er gelijk op je gemak. Door het mindere weer mochten we onze 2 hondjes zelfs mee naar binnen nemen, omdat het buiten te fris was.
    We werden meteen getrakteerd op een heerlijke Bruchetta. En hebben elke keer weer genoten van de overheerlijk Italiaanse keuken. De zaak is eveneens mooi hygiënisch schoon. Tevens hebben deze heren ook in Domburg een geweldige Pizzaria geopend onder de naam "Dolce Pizza".
    Kort samengevat: Bezoekt u Zoutelande of Domburg. Bij deze 2 geweldige Restaurants kunt u met een gerust hart, heerlijk uit eten. Buon appetito! Smakelijk! Peter & Lucie.

Vorige recensies van Peter Nooijen

• Peter & Lucie

Woensdag avond 17 sept 2014, heerlijk gegeten bij Pizzaria Bel Paese. Van deze kwaliteit vind je er in Zoutelande gegarandeerd maar één. Echt een belevenis!... Ontzettend gastvrij begroet, en heerlijk begonnen met een super voorafje. Hier is echt niets te veel voor de super vriendelijke eigenaren, die ook ons bediende. Het was zelfs mogelijk om een heerlijke Pizza in 2 helften te bestellen, en deze naar wens aan te passen. Omdat een Pizza hier behoorlijk groot is. Lekker aangevuld met een knapperig verse salade met geitenkaas.
    Wij gaan hier deze week zeker nog een keer eten voordat we weer naar huis gaan. Al bij heel erg veel Pizzaria's gegeten, maar zo als Bel Paese kom je niet veel tegen. Jongens houd deze kwaliteit en gastvriendelijkheid vast, en hopelijk genieten nog heel veel mensen van jullie heerlijk eten en gastvrijheid naar het lezen van deze recencie. Dank je wel.

Groetjes Peter & Lucie