1. Op 13 september met de hele familie uit eten geweest bij Timber. Zeer goede bediening, leuk en sfeervolle omgeving. Maar dan het eten... Bollo Kids menu, zelfs mijn zoontje (is gek op poffertjes) lustte de poffertjes niet. Ikzelf had de 'Fish and Chips', krokant gebakken schelvis met handgesneden frieten. Leuk opgemaakt in een mini frituurmandje. Friet was slap en lauw, geen smaal. De vis krokant? Opgewarmd in de magnetron denk ik eerder. Lauw van temperatuur, geen smaak en het 'krokante' jasje was zacht en plakte aan je mes, laat staan dat het zich liet doorsnijden. Na afloop gevraagd om de dessertkaart, we wilden graag wat ijs na. Maar toen was de goede bediening ineens afwezig. Men moest "eerst even opruimen hoor" kwam er wat bitsig af. Daarna geen dessertkaart meer gezien. Dus maar wat schepijs gepakt bij het Bollo Kids menu. Als het eten nu net zo zou zijn als de inrichting en de bediening (in het begin), dan zou het een aanrader zijn. Maar nu zeg ik, haal wat op en eet lekker in je huisje op het park.