1. Gea, Jan, Berdy, Jacques, Marian, Jan, Wilma, Eddy

Afgelopen donderdag hebben we heerlijk gegeten in Restaurant Take Off in Teuge met 8 personen. Eerst een aperitiefje gedronken in de loungehoek, lekker in de zon, het weer werkte mee. Nadat de bestelling was opgenomen werden we al snel aan tafel gevraagd. Alle gerechten waren voortreffelijk. Vers!! Ze werden allemaal tegelijk, goed warm en mooi bereid opgediend. We werden vriendelijk bediend. Er werd gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilden hebben. Ongevraagd kwam er ook een grote kan gewoon water op tafel, wat wij altijd erg fijn vinden, maar wat lang niet overal gewoon is. Aandachtspunt is de planten. Deze maken zoveel meer sfeer. Daar zouden jullie echt even wat aan moeten doen... Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en zijn allemaal erg tevreden weer vertrokken! We komen zeker terug!