in Groesbeek

Laat u verrassen in het meest sfeervolle restaurant!

1. Roeven M. en Schellekens W.

Beste medewerkers,

Helaas een niet al te positieve ervaring van een gepland gezellig etentje. Vooraf wil ik even kwijt dat de bediening super aardig en begripvol was. Heel erg vriendelijk.
    Maar het eten en de entourage buiten waren ver onder de maat.

Na het voorgerecht, wat overigens lekker was, kregen we alvast frites, sla en "warme" boontjes. Pas na enige tijd kregen we de bestelde biefstuk nog helemaal rauw, overgoten door een dikke laag champignonsaus ter camouflage. Nadat mijn vriendin de bediening hiervan op de hoogte had gesteld werd onze biefstuk meegenomen.

Na 10 minuten kregen we dezelfde biefstuk terug, nu niet meer overgoten met champignonsaus maar gedecoreerd met peterselie. Was de champignonsaus eraf gewassen? De bedienster zei nog "volgens mij is deze van u". De biefstuk was zo mogelijk nog taaier en nog steeds even rauw. Als dochter van een slager weet ik dat je een biefstuk niet na 10 minuten weer in de pan kan gooien.

Na enkele minuten kwamen ze vragen of de biefstuk nu beter was waarop wij antwoordden dat dit zeker niet het geval was. Ze vond het erg vervelend voor ons en liep weg. Vervolgens kwam ze daarna direct terug om ons een heel nieuwe maaltijd aan te bieden. Wij hadden echter tijdens het wachten al van de frites en boontjes gegeten en onze eetlust was eigenlijk finaal verdwenen. Ze bood ons uiteindelijk 2 gratis drankjes van het huis aan. Dit was voor ons geen optie omdat we een afspraak hadden om 19:30 uur en daarvoor geen tijd maar ook geen zin meer hadden.

Nadat we afgerekend hadden en er geen enkele compensatie in de prijs was berekend waren we verbijsterd. Hoe kan een restaurant zijn goede naam zo weggooien? Wij zullen uw restaurant als Groesbeker zeer zeker aan niemand aanbevelen. Dit had echt heel anders gekund.
    Verder was het ook niet echt prettig om buiten naar een rommelig terras en afvalbakken te kijken. Jammer, hiermee ga je zeker niet scoren.

Hopelijk zien jullie dit als een leerpunt en voorkom je dat mensen niet meer naar jullie restaurant komen. Wij haken in elk geval na deze ervaring af.

Met vriendelijke groet,

Marijke Roeven en Willy Schellekens

2,2

1. Soortgelijke ervaring gehad, slechter dan slecht en dan wel de nota gewoon presenteren. Bij het afscheid werd ons nog gezegd; "u moet ook echt een keer onze tapas komen eten". Mijn man, die nooit ooit zijn slof schiet, werd even boos: wat denk je zelf?