1. Voor een lunch daar geweest. Bij binnenkomst staat een stapel dienbladen. We konden pas de 4e in de stapel nemen, want op de andere zaten aangekoekte etensresten. Op een ander liep zelfs een klein beestje!! Club sandwich genomen. Bestek gepakt, maar wat bleek; ook daar zaten op verschillende messen ook aangekoekte etensresten. Heb er toen een aantal vieze uit de bak gepakt en aan het meisje gevraagd of zij problemen hebben met de afwasmachine. Haar gezegd dat ik die vieze uit de bak liet liggen, op tafel. Sandwich was redelijk. Niet super. Beetje oude sla. Bij weggaan lag het vieze bestek nog steeds op de tafel.. Misschien ga je uit kosten overweging naar een goedkope lunchroom en neem je een iets mindere hygiëne op de koop toe. Maar laten we wel wezen; Delifrance is bepaald geen goedkope zaak!
    Kortom; Een vieze dure tent, die je maar beter links kunt laten liggen!!!

4,5

1. Geachte Frans,

Dank u wel voor uw bezoek aan het restaurant van Délifrance Spijkenisse en voor uw reactie op dit bezoek. Wij vinden het vervelend te vernemen dat niet aan uw verwachtingen is voldaan en hiervoor willen wij onze excuses aanbieden. Délifrance heeft de hygiëne van haar producten hoog in het vaandel staan. Hierop worden restaurants en medewerkers regelmatig in- en extern getraind en gecontroleerd. Wij betreuren het dat uw ervaring helaas anders is.

Kunt u een mail sturen met deze klacht naar info@clubdelifrance.nl en hierbij vermelden bij welke vestiging in Spijkenisse u een bezoek heeft gebracht. Zo kunnen we de klacht doorsturen naar de ondernemer. Tevens zal onze Franchise Consultant bij zijn eerstvolgende bezoek onderstaande met de ondernemer doornemen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Délifrance Nederland B.V.