Op dit adres zit nu: Wieck

1. Afgelopen zondag een bezoek aan Teuntje in Wolder gebracht, al jarenlang onze frituur to be. Zoals altijd bestelden wij voor onze 2 oudste kinderen (2 en 4) een kinderfrietje. Tot onze grote verbazing (en die van mede gasten) kon dit niet meer? Los van het feit dat de optie gewoon op de kaart staat en wij dit altijd bestellen voor onze kids, kwam er ook geen andere oplossing. Uiteindelijk moesten onze kids samen uit een bakje hun friet delen. Gezellig dat wel, maar dit heeft toch niets te maken met service... Hoe moeilijk kan het zijn?

1. Teun Wienen
    Van restaurant

Beste Eddie, jammer dat u ons niet persoonlijk benaderd dit verhaal toe te lichten, dan hadden we ons zeker op een goede en persoonlijke manier kunnen verdedigen. Vanaf maart 2015 hebben we als zaak alleen nog maar grote en kleine portie friet dit heeft ermee te maken dat het prijsverschil maar minimaal was (0,25 cent) ook door er een controle heeft plaats gevonden zijn we er mee moeten gaan stoppen (waarom leg ik liever zelf uit) Over de bakjes kan ik bevestigen dat ik daar zelf niks heb van mee gekregen dat deze gevraag zijn worden (was er zondag zelf) Maar natuurlijk had dat zeker gekund en tot op heden nog immer leren wij ook van de klant! Maar het is een gemiste kans dat klopt, ik hoop u binnenkort te spreken bij ons in de zaak!

Met vriendelijke groet,
    Teun Wienen