in Goes

Welkom bij Restaurant De Landbouw

1. d hartog

Hele slechte ervaring. Hebben daar met de fietsclub geluncht. De meeste hadden soep besteld. Bij het uitserveren raakte het blad uit balans.. ik kreeg drie kommen tomaten soep over me heen.. waardoor ik zeer pijnlijke plekken op mijn arm rug en been had. Mijn nieuwe fiets kleding moest ik uittrekken en van andere leden van ons gezelschap wat andere kleding aangetrokken. Ik stond in mijn ondergoed in de zaak, geen excuses gehad, schandalig. Mevrouw had wel gel op mijn arm gedaan. Wij kregen geen gelegenheid om de kleding uit te spoelen. Wij moesten nog verder naar zoutelande. Mevrouw zei ook nog als het groentesoep was geweest was het erger geweest. Alsof dit al niet erg genoeg was, ze vond het wel meevallen. Uiteindelijk moest ik de soep nog betalen.. Toen we weggingen zei ze nog tot ziens. Ik dacht het niet, zal er nooit meer komen.