Op dit adres zit nu: De Ark

1. Annelies Phoelich

Kwamen binnen en het was erg druk. Er werd ons verteld dat we de 4e tafel waren en dat het een kwartier tot half uur ging duren. Vast wat te drinken en tot mijn verbazing zag ik eerst 1 tafel vrij toen 3 en later vier tafels vrij staan. Aangegeven aan de dame en die vertelde dat het nog moest worden vrijgegeven dat duurde een half uur en toen mochten er mensen voor 1 tafel naar boven en wederom viel het stil en de tafels maar leegstaan. Nu is het concept dat het eten gratis is en dat je de drankjes moet betalen, dan lijkt het mij vrij logisch dat als mensen staan te wachten je steeds info geeft en tevens nog vraagt of je nog iets wil drinken. Dat is je omzet! Niets van dat! Uiteindelijk na 3x vragen heb ik de rekening gevraagd en toen kreeg ik nog een grote mond van de eigenaar want ik begreep het niet en wat ik nou wilde. Ik heb 20 jaar in de horeca gezeten en zie heus wel als mensen het druk hebben, maar dit sloeg alles. Volgens mij helpt het niet echt om klanten een grote mond te geven. Wel een grote mond en niet geholpen om te betalen. Wederom aangegeven mag ik betalen en toen zeiden ze in koor natuurlijk, keken elkaar aan totdat een jongen mij hielp. Nou betalen en elders heerlijk gegeten. Hier kom ik nooit meer!