1. Linda Heuvel

Wij kwamen voor het eerst eten bij Plaza6. Helaas kregen we geen korte rondleiding en dus moesten we zelf uitzoeken hoe en wat. Opzich niet zo erg maar we zouden het fijn vinden.

Ik geef mijn complimenten aan de sushi! Uitgebreid en ook goed bijgevuld. Bij de grill wat minder.. De kok gebruikte te veel knoflook waardoor het vlees erg zoutig was. Ook was er geen peper en zout op tafel, mijn vriendin pakte wat frietjes en ze had daar graag zout bij gewild, jammer. Bij het warme buffet lagen er geen borden waardoor je weer naar de andere kant moest lopen om een bord te pakken. De crème brülee vond ik lekker. Chocolade fondue stond niet aan waardoor chocolade er niet smakelijk uitzag.

Verder communiceerde het personeel niet met de gasten waardoor ze de uitstraling geven dat ze geen belangstelling hebben voor ons.

Het kan beter!

5,3