1. Het was vrij druk door het mooie voorjaarsweer. Voorgerecht kabeljauwkroketjes waren smakeloos. Hoofdgerecht Tarbotine was goed van smaak en werd mooi gepresenteerd. Nagerecht creme brulee was al veel eerder klaar gemaakt of kant en klaar gekocht. Dit zou niet uit een keuken mogen komen. Kinderijsje bestond uit 2 bolletjes vanille ijs zonder iets. Slagroom gevraagd maar dat kwam niet. Eten was ok, maar behoorlijk prijzig naar wat men krijgt. De service is echter een ander verhaal. De serveerster liet een flesje Fristi over mijn broek en shirt vallen.
    Iets meer dan de helft zat nog in het flesje en ze zette het gewoon terug op tafel. Met heel veel pijn en moeite zei ze weinig overtuigend sorry, maar daar bleef het bij. Geen nieuw flesje fristi, het werd gewoon op tafel gezet en het werd ook gewoon afgerekend. Zoiets kan ik niet begrijpen. Ik zat niet in de weg, er stond geen tas op de vloer, ze liet het echt zelf over mij heen vallen en ik vind dat je dan toch op z'n minst een nieuw flesje fristi neer kunt zetten of het niet afrekenen. Ik was niet onder de indruk.

5,5