Op dit adres zit nu: John's Bistro

1. Restaurant, gevestigd in een van de mooiste panden van Hoorn. Dat klopt... Maar dat geldt dan vooral voor de buitenkant. Wij hadden er gisteren, vrijdag 27.2 gereserveerd. We werden bij binnenkomst naar boven geleid. Die deur, niet veel meer dan een opdekdeur van de Gamma, boven aangekomen leek het wel of we in de Outlet van de Action-winkelketen waren aangeland. Een aanfluiting!!! We zaten aan en tafeltje met daarboven een 300 Watt-lampje, niet dimbaar. We keken uit op 'decoratie': een lege fles Johnny Walker!!! Te triest voor woorden. Het plafond: nog nooit zo'n slechte imitatie van een balkenplafond gezien in mijn hele leven. De acoustiek: heel in de verte hoorden we een bromtoon, dat door moest gaan voor een stukje muziek. Not exactly the place to be dus. Het eten daarentegen was ontieglijk goed. We kunnen niet anders zeggen,. Maar zin en tijd voor een dessert gun je jezelf niet; zo snel mogelijk wel van deze armetierige zolderkamer!!! Eeuwig jammer: de uitbater kan beter de bovenverdieping sluiten en zo nu en dan 'neen' verkopen. Dan maar het bordje 'vol' op de deur... Wij gaan - ondanks het heerlijke eten - niet meer terug...

1. Erg jammer, maar we zullen deze recensie zeker serieus nemen. Toch onze dank voor de tijd die u ervoor heeft genomen.