Deze zaak is verhuisd naar Johannes Huddeweg 10, 6827 CB, Arnhem

Op dit adres zit nu: Meet & Ribs

1. Een kwartier moeten wachten ondanks een reservering: geen lekker begin van de avond. Vervolgens mocht de bediening geen bestelling opnemen, omdat de keuken te druk was(???). Daardoor hadden we gelukkig tijd genoeg om wasabi en bestek te vragen aan de bediening, want die waren niet aanwezig op tafel.

De kaart is niet alleen kleiner dan bij de concurrentie, kwalitatief zijn de gerechtjes over het algemeen ook nét een stukje minder. En bij de concurrentie kun je bijvoorbeeld 2 porties van 5 verschillende gerechten bestellen. Maar niet bij Ask de Chef! Je mag maar 5 gerechten –in totaal– bestellen per ronde, wat betekent dat je als grote eter con-ti-nu eten aan het bestellen bent, omdat je het anders niet red binnen de 2 uur. Heel vervelend, en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kortom, het is het allemaal nét niet bij Ask de Chef.

1. Beste Frits,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om je beleving aan ons door te geven. We vinden het jammer dat uw avond niet geheel naar wens is verlopen. Graag zouden we met u in contact komen daarover en u een passende oplossing willen aanbieden. Zou u mij willen bellen; 088-2773295
    Vraag naar Barbara. Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.