Op dit adres zit nu: Grand Café Twist

1. Op een zeer grijze saaie regenachtige donderdag togen wij vanuit Amstelveen naar Lelystad voor de feestelijke familielunch met z'n 5-en. We hebben (in een verder leeg restaurant) heerlijk genoten van hetgeen de kok had bereid. Alles zeer smaakvol, creatief en decoratief (beetje jammer dat de hoofd vis nagenoeg koud was). Verder was het top! Maar och och och wat was de gastvrouw uit vorm: geen warm welkom, afstandelijke houding en geen passende of wegemeende aandacht voor haar gasten, geen attent praatje, liet haar zichtbaar nerveuse en onervaren 'rechterhand' het werk doen. Mevrouw gaf zelf geen blijk van enthousiasme voor haar vak. Kennelijk waren we ook niet zo welkom die dag; in 20 minuten waren we al 3 amuses verder, bij de wijnkaart ontbrak advies, en de gevraagde koeler kwam met moeite door. "Want deze 2e fles is net zo koel als de fles hiervoor". O ja, het continue neerzetten van nieuwe waterflessen kwam ons ook niet prettig over. Heel erg jammer deze service en zeker niet passend bij de mooie prestaties van de kok!
    Deze leuke locatie aan het water verdient culinair gezien zonnestralen; wellicht was de eigenaresse daar die middag zelf ook naar op zoek!