1. Yummie! Heerlijke tapas gerechten! Kon er geen genoeg van krijgen! Van voorgerecht naar hoofdgerecht, weer terug naar voorgerechtjes en weer naar hoodgerechtjes... Na aardig wat rondes dan eindelijk naar de nagerechtjes. Genoeg keuze en alles oh zo lekker! En dan ineens toch weer zin in een hoofdgerechtje...! En dat dan ook maar weer gedaan! Uiteindelijk toch geëindigd met een van de vele nagerechtjes!
    Heerlijk zoveel lekkere hapjes en fijn dat je ook echt de tijd hebt om alles te proberen! Naast vlees, kip en vis ook stamppotjes en vegetarische gerechten! Iedereen happy!! Zelfs mannen die tapas normaal gesproken te mini hapjes vinden, zijn hier helemaal happy!
    Naast al het heerlijke eten is de ontspannen huiskamer sfeer echt ontspannen en genieten! Ik hoop zelf snel weer te gaan en ik kan 't Zusje en Twin Uden echt iedereen aanraden!