Op dit adres zit nu: Blond & Blond

1. Een bezoek aan dit restaurant maakt vast iedereen gelukkig. Prachtige nering met een fijne uitstraling. Welvaart zonder franje. Bij binnenkomst werden we keurig naar de tafel begeleid en werden de jassen aangenomen en opgeborgen.

Wij genoten van een drie gangen diner en een amuse van mosterdroomsoep. Een fijne streling voor de smaakpapillen. Het eten was prima en opgediend in een aangenaam tempo. Het bereide maal was van hoge kwaliteit en met raffinement opgediend. Mijn hoofdgerecht bestond uit een hertebief die heerlijk mals gebakken was en smolt op de tong.

Eigenlijk gewoon een topzaak dat scoort op alle criteria. Het enige minpuntje was het gebrek aan een werkende wifi. Leek het erop dat de toiletten onbereikbaar zouden zijn maar er is ook een rolstoeltoegankelijk toilet. Het sanitair was nieuw en hygiënisch. Mooie uitstraling en geen droogautomaat maar nette handdoekjes.

Chapeau