1. Prijs/kwaliteit is matig. Bediening spreekt nauwelijks Nederlands of Engels. Onervaren serveerster gooide vol glas rode wijn over mijn kleding. Er kon nauwelijks een sorry af, ook niet van de kant van de bedrijsleidster die niet uit zichzelf aanbood de stomerij te betalen voor mijn deels rood bevlekte linnen colbert, nieuwe wollen roze trui en nieuwe broek. Daar moest ik zelf om vragen. Toen was het koele antwoord:"Als je bonnetjes hebt." In haar wereld worden blijkbaaar zaken gedaan zonder rekeningen, bonnetjes.
    Er kon evenmin een stoffen vaatdoekje met sop vanaf om de vlekken er uit te halen. Dat werd een papieren servet dat even onder de koude kraan was gehouden, een witte papiersnipperwaas veroorzaakte en geen vlekken verminderde. Zeer onprettig en ongastvrij.
    Gelukkig bezorgden vrijwel alle 700 binnen- en buitenlandse restaurants die ik eerder bezocht, vaak aan hetzelfde middenklasse prijsniveau mij wel een goed tot zeer goed gebol.

2,6

1. Beste mevrouw kuifje Beetje jammer deze reactie, kom al jaren in dit restaurant en herken niets van wat u schrijft, ik weet zeker dat deze mensen er alles aan zullen doen om uw nieuwe trui te vergoeden.en om dan uw frustratie te uiten om het eten zo laag te beoordelen is rond uit triest.