Op dit adres zit nu: Walhout

1. J.van Lieshout

We hadden voor 4 personen gereserveerd, wilden bij binnenkomst vast wat brood, heb dit nogmaals moeten vragen waar het bleef. Het brood kwam pas na lange tijd, vlak voordat het voorgerecht geserveerd werd!!

Voorgerechten waren goed, wij hadden hertenvlees besteld! Het bleef maar duren, ongeveer 1,5 uur na het voorgerecht kwam eindelijk het hoofdgerecht. De bijbehorende frites kwamen nog veel later. Het vlees was amper doorbraden en zeer taai met pezen. Na een stukje geprobeerd te hebben het vlees teruggegeven met de opmerking dat het slecht was en niet te eten. We kregen de keuze om het nogmaals door te laten braden en dat zou dan 10 minuten duren!! Of eventueel eendenborst dat direct al klaar was.

Omdat we de rest nog op ons bord hadden wat al niet erg warm was gekozen voor de eendenborst. Dat duurde nogmaals 15 minuten dus de rest van ons eten hadden we al op. Hier hebben we maar een enkel stukje van gegeten, was ook erg taai en niet doorbraden. Drankjes werden vaak genoeg aangeboden.

Bezoek is ons slecht bevallen. En voor onze schoondochter die hoogzwanger is een zeer lange "zit".

3,3