Enkel het eetgedeelte is gesloten

1. Jeetje wat een ongelooflijk slecht en vies restaurant is dit zeg!! Ik snap niet dat zoiets nog open mag blijven!! Ik raad iedereen echt af hier te komen.

De hygiëne is heel ver te zoeken, wij waren met 8 personen waarvan 6 mensen kip ophadden. Deze kip was van zeer slechte kwaliteit. Al het vlees lag al lang in vieze bakken te wachten, de helft van de vis was zompig en bevroren. De friet was niet goed gebakken, de sauzen waren smerig en warm in grote knijpflessen die niet gekoeld staan enzovoort.

De dag erna hebben we gebeld om een klacht te maken, en wat de eigenaar toen aangaf was misselijkmakend en erg triest. Hij heeft ons zeer slecht behandeld. Nee deze tent doet zijn naam geen eer aan!! Ik hoop dat de voedsel en warenautoriteit binnenkort een inval gaat doen....

Dit kan echt niet in deze tijd. Toen ik langs de keuken kwam was het ook een vieze bende zonder codering stickers.

Mensen wees gewaarschuwd, blijf hier weg!!