1. De medewerkster vond haar ipad belangrijker dan ons, we werden niet verwelkomd bij binnenkomst en op de vraag of er nog plek was 'dacht ze achterin misschien nog wel' en keek weer op dat ding. De mensen om ons heen vroegen tot twee keer toe om hun bestelling. De eiersalade bleek op maar toen waren we al lang aan t wachten en nogmaals toen we een nieuwe bestelling deden. We waren met drie personen en bij de muntthee kreeg ik nog minder dan n theelepeltje honing in een klein schaaltje... Bij navraag kwam er wel een extra portie.
    De bestelde carpaccio werd tussen de net gebrachte dozen voorraad bij de wc's geplukt, net zoals de pakken melk die langs de mensen afkwamen. Toen de eigenaresse terug kwam met haar volle action boodschappentas vond ze het gepast om het personeel te melden dat haar hadden moeten bellen bij drukte. Een en ander komt erg ondoordacht en onprofessioneel over. Ik vraag me echt af of dit wel het juiste beroep voor deze ondernemers is. Wij komen hier niet terug!

1,2

1. Beste Toos,

Wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Graag willen wij wat duidelijkheid scheppen in uw aangegeven punten.

U heeft afgelopen zaterdag inderdaad langer moeten wachten. Het was deze zaterdag erg druk met lunchers waardoor de huisgemaakte eiersalade eerder op was dan normaal. En konden we u helaas niet de aandacht geven die u wenste. Onze excuses daarvoor.

Organisatorisch is het bij ons zo geregeld dat de Ipad onze kassa is. Helemaal hip en makkelijk in deze tijd. Nee, wij zijn geen spelletjes aan het doen maar we voeren alle bestellingen in en printen hiermee ook uw bonnetje uit.

De eigenaresse kwam inderdaad achterom met haar Action tas. Een volle boodschappentas met veel zuivere was om in de zaak te gebruiken.
    In de horeca is het gebruikelijk dat je iemand kan bellen als het drukker is dan verwacht. Niets mis mee dacht ik zo.
    En u kunt natuurlijk ook niet weten dat onze voorraadruimte niet achter de bar is, maar dat we dan eerst door de hal moeten waar ook de wc's aan grenzen.

Elke recensie nemen wij serieus. Maar als u een klacht heeft en u die meteen uitspreekt tegen mij of onze medewerkers kunnen we samen zoeken naar een geschikte oplossing. Zoals het moment toen ik u de ijsthee kwam brengen.

Met vriendelijke groet,

Miss Cofffee

2. Miss Coffee is echt een super zaak!! Ben er 2 weken geleden weer geweest met mijn vriend voor een overheerlijke koffie en heb er al 3 keer erg goed gegeten. Personeel is vriendelijk, er hangt een leuke sfeer en er is een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    En ja, ook ik heb wat langer moeten wachten.. maar dat snapt toch iedereen als het wat drukker is!!
    Ik ben er helemaal blij mee dat er een nieuwe lunchroom in valkenswaard is. Weer eens wat anders dan een kroeg vol met drukke, zatte en zeur mensen.
    We komen snel weer langs voor een lekker bakkie miss coffee!!