1. Jeroen Van Schip

Wij gingen hier eten, als snelle hap voor dat we naar de musical gingen van Soldaat.

Voor de prijs, ook al is het maar 19,95 per persoon, verwacht je toch nog wel iets... maar dat was hier niet het geval. 1 persoon in de bediening en overal waar je keek zag je spinnentjes lopen en diverse spinnenwebben, niet echt leuk, tenzij het in September al helloween is dan wel, maar dat was het niet.
    Oke dan maar een lekker biertje en iets wat we kunnen eten, nou hier was de keuze ... Weinig keuze; 2 soep en beetje stokbrood en iets van een amuse en toetjes wat uit een pakje kwam, zelfs de kaas kwam mij bekend voor, dat was van de Aldi. De salades die zo uit de emmer komen en vrij weinig voor hoeft te doen. Zaten dan ook vliegen op het eten. Buffet stelt vrij weinig voor. En de inrichting is ook uit 1970 dus mag ook wel een opknapbeurt krijgen.
    Het all you can eat zie je hier echt van af, weinig keuze en het vlees wat ze bakken wordt doorgedrukt alsof de kok snel naar huis wilt gaan... kortom slecht en de volgende keer rijden wij wel door.

1,5