Op dit adres zit nu: Bodega y Tapas

1. Pas geleden zijn we met z'n vijven wezen eten in eetcafé De groene weyde. Het eten was voortreffelijk.
    Zelf had ik een vegetarisch gerecht, heerlijk op smaak gebracht en mooi gepresenteerd!! Ook de andere hoofdgerechten zagen er heerlijk uit en smaakten uitstekend. Opvallend vond ik de maïskolfjes naast het eten, eens wat anders!
    De sfeer is gezellig, kaarsjes door het hele restaurant en de volume van de muziek stond net goed. De bediening was erg vriendelijk en attent. Regelmatig werd gecontroleerd of alles naar wens was, super! Tijdens het eten een karafje koud water met munt en limoen, zag er mooi uit en werd telkens ongevraagd bijgevuld! Afgesloten met een heerlijk en mooi gepresenteerd dessert en een kop verse munt thee.

Prijs kwaliteit verhouding is super. Bijzondere en smakelijke gerechten op de kaart, gezellige en vriendelijke sfeer.
    Echt een absolute aanrader!