1. Jaren geleden hebben we hier ook een keer gegeten en toen was alles heel erg goed. Vandaag weer een nieuwe ervaring en die was heel erg slecht... Als voorgerecht een vis schoteltje met vooral veel sla zonder dressing, een klein bolletje krabsalade (van Johma?), een klein stukje zalmfilet en garnalen (waarschijnlijk uit de diepvries want ze waren zeer smaakloos). Vervolgens in hoog tempo het hoofdgerecht.. een stukje varkenshaas (met uitdrukkelijke vraag dat deze een beetje rosé moest zijn maar hij was helemaal wit en doorbakken) en een slappe champignonsaus waarbij ik een greep heb gedaan naar het zoutvaatje wat op de tafel aanwezig was... De garnituuur bestond uit een klein schepje gekookte groente en frietjes en gebakken aardappeltjes (de aardappeltjes kwamen ook gewoon uit het frietvet dus alleen verschil van vorm). Als dessert had mijn echtgenoot een Kaneel ijs gekozen.. dit serveer je normaal gesproken op een groot bord met een lekker knapperig koekje erbij of in een mooie coupe... nee ... hij kreeg het als een halve bol op een ouderwets taartbordje met een dot slagroom ernaast... (een kinderijsje bij een concurent is daarbij een luxe). Ik en een andere tafelgenoot hadden gekozen voor een nougatine taartje... ook wij kregen een stuk taart.. op een ouderwets taartbordje met een dot slagroom. Op de taart een laag van verbrande kandij... dus voor ons ronduit slecht. Voordat we alle ervaringen hadden opgedaan dachten we dat het een mooie prijs was voor een drie gangen menu.. maar we hebben gewoonweg niet lekker gegeten en de tussenpozen tussen de gangen was gewoon veel te snel.. denk je een gezellig avondje te gaan uit eten met vrienden.. ben je een uur later alweer klaar... Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

1,5