in Waalwijk

Brabantse bourgondische gezelligheid

1. van der vlist

Twee weken geleden hier komen eten voor de lunch. We zijn op het terras gaan zitten en na 10 minuten werden wij pas geholpen en hebben wij meteen zelf om de lunchkaart gevraagd. Toen we eenmaal onze keuze hadden doorgegeven werd het vervolgens door de baas doorgegeven aan een bediende. Mensen die later kwamen zitten en later hadden besteld kregen eerder eten. Na drie kwartier ben ik toch maar gaan vragen waar onze twee broodjes bleven. Toen ik dat eenmaal had gevraagd hadden we binnen 10 minuten het eten op tafel. Het eten was lekker. Daarna wilde we nog iets te drinken bestellen alleen was al het personeel druk bezig behalve met de klanten. We hoorden zelfs een personeelslid vertellen tegen een tafel dat de baas naar de winkel was omdat een product op was! Kan gebeuren alleen dan hoort je personeel dat niet op een terras te vertellen. Daarna nog een half uur gewacht op ons drinken, betaald en gegaan. Lekker gegeten maar belachelijk om geen excuses te krijgen en vergeten te worden!