1. Allerbeste restaurant van Emmen en meest sfeervolle. Gaan er bij elke speciale gelegenheid naar toe. Onlangs ook weer supergoed en lekker gegeten.

Vorige recensies van fikkert

• Zeer goed restaurant. Perfekte ligging en ambiance. Zeer professionele bediening en mooie kaart. De gerechten zijn bijzonder en zeer smaakvol.
    Absolute aanrader!!

• Super goed restaurant!!! We komen er al jaren en elke keer weer een feest! Zouden bij "uitgelicht" van de pagina "eet nu" moeten staan want is een absolute aanrader!!!
    Zalig eten, mooie ambiance en professionele, vriendelijke, persoonlijke bediening.
    We komen zeer graag weer!!!!

• Supergoed restaurant. Kan zich meten met de top. Wederom hier naar aanleiding van onze trouwdag, romantisch en zeer lekker gegeten. De sfeer is ongedwongen en de bediening zeer professioneel. Aardig, voorkomend en op een plezierige manier aanwezig (niet opdringerig maar wel oplettend).
    De ambiance is ook super. Ruim en smaakvol ingericht.
    Kortom een echte aanrader en we komen natuurlijk zeker weer!!

Carel en Veronike Fikkert

• Erg goed restaurant. Het eten is geweldig en de sfeer is gezellig en ongedwongen. Echt een aanrader om iets bijzonders te vieren. Romantisch en echt een avond uit!