Op deze locatie zit nu 'Shinsei Sushi'

1. Ik mag hopen dat onze eerste ervaring met Feng Sushi Wok berust op een "slechte avond", want wat was het dramatisch. We kwamen binnen en ruim 40 minuten later hadden we eindelijk onze bestelling... Die ook nog eens niet klopte. Tussendoor werden de mensen kris kras door elkaar heen geholpen, er was werkelijk geen pijl te trekken op wie wat wanneer kreeg. Bestellingen die eerder geplaatst waren werden niet per sé eerder gemaakt, terwijl mensen die eerder dan ons geholpen werden alsnog langer moesten wachten. Er was op deze bewuste avond duidelijk een gebrek aan mankracht, want er waren slechts twee mensen aanwezig voor de bereiding van de bestellingen. Gezien de drukte waren dat er echt te weinig. Over het eten zelf zijn we gematigd positief. Het smaakte zeker niet verkeerd, maar door de drukte was de bestelling helaas niet goed meegegeven, zodat we daar thuis ook nog eens achter kwamen. Laten we hopen op een betere tweede keer, want die moeten we hen natuurlijk wel gunnen.

5,1