Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouddorp verdeeld zijn.

1. Gewoon aan te bevelen. Altijd lekker.

2. Geert Hofman

Wij hebben heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. De bediening was heel vriendelijk.

3. Waarschijnlijk heel slecht getroffen, maar de 3 verschillende pannenkoeken bij pannenkoekenhuis 'De platte hap' waren alle 3 niet lekker. Bij de kaaspannenkoek was de kaas ver te zoeken, de 2 andere zouden kruidig moeten zijn, maar er zat totaal geen smaak aan. Voor ons categorie 'eens maar nooit meer'.
    Bediening was wel vriendelijk en 'blij' met onze feedback. Zou doorgegeven worden aan de keuken; we kregen echter geen compensatie. We hopen het beste voor de gasten na ons.

1,3
  4. Gister heerlijk gegeten. De gerechten waren van topkwaliteit en de bediening uitstekend. Ook de kinderen vonden het erg lekker. Als we volgende keer in de buurt zijn, komen we zeker weer eten.

5. Geweldig eten, smaakt goed en ziet er keurig opgemaakt uit. Goeie en aardige bediening. Van binnen heerst er een warme gezellige sfeer.

6. Mirjam Weber

Een prachtig ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is prima. Eten is fantastisch. Voldoende keuze ook voor de kinderen. Zeker een aanrader.

7. Familie aus Aachen

Het was weer een heerlijke avond in het gezellige restaurant. De eigenaar maakt het je ook erg gemakkelijk :) je voelt je meteen thuis. Het eten - in ons geval spareribs - is heerlijk. En onze kinderen waren erg blij toen ze aan het eind van de heerlijke avond een enorme suikerspin kregen! We komen zeker terug! Het allerbeste voor het team! Hartelijke groeten uit aken!

8. Antonio Couto da Silva

Zeer mooie zaak, prettige binnenkomst, goede sevice en eten was super lekker.

9. Wij logeerde in fletcher maar diner hier geboekt. Daar hebben we zeker geen spijt van. Leuke inrichting gastvrij personeel en eten is echt goed! Aanrader!

10. Fijne gezellige zaak, nette bediening en zeer goed eten.

11. Linda Manzaneque

Het eten was lekker, de bediening vriendelijk, niet heel snel maar het was druk met weinig personeel en ze waren allemaal bezig, dus dat ging gewoon even niet anders. De sfeer was neutraal. Niet per se gezellig met veel licht, de muziek op de achtergrond waren zachte tonen. Je kon niet horen wat er speelde waardoor je alle gesprekken van de tafels rondom extra goed verstond.

12. Niettegenstaande het vrij druk was vlotte bediening.
    Niet lang moeten wachten op eten en drinken.
    Kwaliteit zoals gewoonlijk uitstekend.

13. Fantastisch gegeten, heerlijk mals vlees, superfijne bediening. En heerlijk ontspannen kunnen eten. Echt een top restaurant!!

14. Heerlijk gegeten, spareribs zelfs voortreffelijk. Tot de volgende keer.

15. Wim heimans

Het is hier als wij komen altijd perfect en gezellig en lekker eten wij gaan hier graag naar toe.

16. Lekker en genoeg. Dessert (sinaasappel met sinaasappelijs) is heerlijk en origineel.

17. Hele lieve service; enorm kindvriendelijk en we hebben super lekker gegeten. We komen zeker terug!

18. Lotte Thijssen

Heerlijk en goed eten! Voor een goede prijs.
    De bediening is erg vriendelijk en snel
    Wij zijn hier al meerdere keren wezen eten en worden nooit teleurgesteld!

19. Rita Enger

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren gestern mit 10 Personen in diesem Restaurant, hatten verschiedene Gerichte bestellt und allen hat es ausnahmslos sehr gut geschmeckt. Die Bedienung war aufmerksam und sehr freundlich.
    Wir können dieses Lokal nur empfehlen und falls wir nochmal in Ouddorp sind, werden wir auch wieder gerne dort einkehren.

20. A. Tiemann

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war wie immer super. Auch die Begrüßung war wie immer sehr herzlich. Auch wenn die Chefin mit Sicherheit sehr viele Gäste im Jahr hat, werden meine Familie und ich immer wieder erkannt und herzlich begrüßt. Dieses Mal hatte ich etwas Neues auf der Karte ausprobiert „Short Ribs“, ich bin sehr begeistert über dieses speziell zubereitete Rindfleisch. Es zerging auf der Zunge, rosa Fleisch, mariniert, einfach genial. Ich kann dieses Restaurant absolut weiter empfehlen.

21. Na een vervelende ervaring van center Parcs zijn we gaan zoeken naar lekkere grill restaurant in de buurt en kwamen uit bij GRILL AND MORE in Ouddorp. Wat een heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten en komen hier zeker terug. En nogmaals bedankt voor de goede service.

22. Walter Kerkhof

23. Ik had geboekt via Dinercadeau/Eet nu, maar kon niet afrekenen met de bonnen. G&M was er per 1/11/22 mee gestopt. ((€180). Dit was nog niet gemeld. Een vervelend eind van een leuke avond met de kleinzoons.

24. Astrid Verlaat

We hebben heerlijk gegeten.
    We hebben niet lang hoeven wachten.
    Bediening goed en aardig.
    Komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.

25. Carola van der Jagt

Heerlijk gegeten, huiselijke sfeer, zeer aardige mensen. Echt een aanrader. Het is dat we niet in de buurt wonen. Anders zouden we er zeker vaker gaan eten.

26. Marielle Karsten

Heerlijk eten, nette bediening. Door een paar grote groepen duurde het bij ons langer voordat we het voorgerecht kregen maar dat werd prima opgelost met excuses en een drankje van het huis.

27. Enthousiast ontvangt toen we aankwamen. Leuke sfeervolle inrichting. We werden snel geholpen en ook bij de vragen over de allergieën die mijn vrouw heeft, krgen we uitgebreid antwoord. Er kwam zelfs een heel boekwerk aan te pas! Duidelijker kan niet.
    Eten was erg lekker! Zeker de spare-ribs waren erg lekker!!
    Wanneer we weer in Ouddorp zijn, gaan we hier zeker weer eten!!

28. Een fijne erg sfeer volle plek. Heerlijk gegeten en een super ontvangst en bediening.
    Kan iedereen aanraden hier te gaan eten.

29. De Ober was zeer amateuristisch, vergat de drank, vork die werd gevraagd, ribbetjes die besteld waren.
    Eveneens was het eten koud, groentjes waren duidelijk diepvriesgroenten, daar is niets mis mee, maar ik verwacht wel dat ze warm zijn op het bord.
    Een andere Ober werd gevraagd voor de rekening die gewoon genegeerd werd, en toen iemand ons hielp werd die persoon gewoon afgesnauwd. Alhoewel de recensies iets anders doen blijken was dit restaurant zeer ondermaats. De locatie zelf was wel gezellig.

3,7
  30. Erik Danicki

Eten was top voor een redelijke prijs. Prachtige zaak. Goede sfeer.