Grote plaatsen met restaurants in Oost-Vlaanderen

Alle plaatsen in Oost-Vlaanderen

Nieuwste recensies in Oost-Vlaanderen

1. Guido Vandevelde

Proficat.
    Uitgebreide keuze en heel lekker ; mooi geserveerd.

2. François Rits

Gezien de bediening die vooral door het vrouwelijk personeel beneden alles is, kom ik hier niet meer.
    Zal wel aan mij liggen, ben quantité negociable.

3. Nicole Lasseel

De vreselijkste restaurant ervaring ooit: je ziet massa’s afhaalmaaltijden opnemen en afhalen en na 1,5 uur wachten staat je eenvoudige pizza nog niet op tafel!!!

4. Wij waren gisteren te gast - een verrassing ! mooi ingericht restaurant en krakend net
    Wij aten een rundscarpatio en een zeetong. Lekker en niets op aan te merken.
    Uw restaurant zou nog meer uitstraling hebben mochten de tafels gedekt zijn met een tafeltapijt (linnen of speciaal papier) - reken die was en strijk gewoon door in Uw prijzen, uw inrichting vraagt dat. Nog veel succes - wij komen zeker eens terug deze zomer.
    J. VAN PUYMBROECK
    MELSELE

5. Belgisch Gent

Ik moest 1 ster geven om een review te schrijven, anders hadden ze hier nog onder nul gescoord.
    In het begin vriendelijke vlotte bediening, vooral van de toen aanwezige jobstudent vermoed ik. Toen ik een tweede menukaart vroeg om te eten bleek de sfeer al even om te keren. Was precies teveel om een tweede menukaart te gaan halen.
    Uiteindelijk besteld en gekregen;
    Bij de salades geen brood zoals vermeld op de menukaart. Frieten bij de steak en hamburger waren precies al 6 keer gebakken. Bij andere persoon haar in zijn salade!!!!!
    Als men aan tafel kwam om af te ruimen vroeg men of alles OK was???
    Waarop het antwoord van ons dan; Frieten waren niet OK er zat haar in de salade.
    Antwoord van dienster op dat moment; Ah ja ik zal het door geven aan de keuken. Waarop we onmiddellijk de rekening vragen.
    Komt een andere ober met de rekening, die doet alsof het hem allemaal niet interesseert en dat ook letterlijk zo zegt dat onze tafel niet belangrijk is.
    Ik vraag dan ook onmiddellijk als de eigenaar, waarop de ober onmiddellijk antwoordde met neen. Ik toch stoute schoenen aangetrokken en naar binnen getrokken bleek dat de eigenaar achter stond. Ik doe mijn relaas tegen de eigenaar en ondertussen komt de ober ook binnen. De ober zegt dat wat ik tegen de eigenaar zeg, en na de vraag van de eigenaar aan de ober, dat ik lieg.
    Ik begrijp dat je als eigenaar je personeel moet beschermen, maar wat hier gebeurd is kan echt niet door de beugel. De eigenaar vroeger dan ook aan de ober of hij daadwerkelijk had gezegd, waarop die antwoorde neen!!!! Er werd geen verder gevolg aan gegeven. Uiteindelijk de volledige rekening betaald, geen enkele commerciële tegemoetkoming!!!! Nooit zien ze ons hier nog terug!!!! U bent gewaarschuwd!!!!

Meer recensies in Oost-Vlaanderen