Grote plaatsen met restaurants in Oost-Vlaanderen

Alle plaatsen in Oost-Vlaanderen

Nieuwste recensies in Oost-Vlaanderen

1. Belgisch Gent

Sonia Verstraeten

Gisteren gaan eten met een gezelschap van 11 personen.
    De vrouwen gingen bij het binnenkomen naar het toilet op de eerste verdieping, de vrouwen en zowel de mannen moesten de zelfde wc gebruiken daar er maar 1 was en dat op zich is nog niet zo erg, maar het was er verschrikkelijk vuil echt ondermaats de uitwerpselen en toilet papier lagen op de grond en het wc was volgens ons in geen maanden nog gekuist je durfde ook de klink van de deur niet aan te raken. Na er een opmerking over gemaakt te hebben heeft hij het met een beetje papier gaan opkuisen en heeft zich dan komen excuseren.
    Het eten was wel redelijk maar ik stel mij toch wel vragen bij de netheid van de keuken.
    Ik beveel het restaurant zeker niet aan.

conny van den eynde

Spijtig gewoon… met vtm ploeg en de kindjes willen reserveren in dit etablissement.
    Maar helaas… we krijgen zelfs nog geen bevestiging van de reservatie… en zonder zekerheid dan kunnen wij helaas het ons niet veroorloven om jullie te bezoeken. :-(

Ik heb 2 uur geleden een pita champignon en een lookbroodje met kaas besteld en nog steeds niet ontvangen. Ik heb gekeken op de site en daar stond dat het ongeveer 35 minuten wachten was. Ik kon ook mijn bestelling online volgen waarop stond dat het al was afgeleverd terwijl dit helemaal het geval niet is. Als ik probeer te bellen is het een automatisch antwoordapparaat dat vermeld dat ze automatisch terug kunnen bellen dus je kan geen verdere informatie vragen over uw bestelling. Dit vind ik heel spijtig want als ik daar gewoon ga eten is de bediening wel steeds in orde. Mij zien jullie niet meer terug.

4. Italiaans Ronse

Heel lekker, superverse pizza's, vriendelijke bediening, nette zaak!

Een echt toprestaurant. Zeer goede service. Een echte aanrader.

Meer recensies in Oost-Vlaanderen