Grote plaatsen met restaurants in Oost-Vlaanderen

Alle plaatsen in Oost-Vlaanderen

Nieuwste recensies in Oost-Vlaanderen

1. hungry boy

2 uur na mijn bestelling kreeg ik koud eten (en ik heb zelf moeten bellen want ze hadden mijn bestelling "niet gezien"). Daar bestellen we dus niet meer.

2,8
  2. Bert Desmet

Onvriendelijk mensen. Heel ouderwets interieur. De uitbaters zijn zeker geen kindervrienden.
    Eten was wel lekker maar niet in verhouding met de prijs, groenten ontbreken kroketten waren nog koud van binnen…
    Ze aanvaarden eigenlijk alleen maar cash en toen ik een btw bon vroeg werd de sfeer plots heel grimmig, begon mij bijna uit te lachen en gooide de rekening naar mij.
    Ze hebben duidelijk niet graag zelfstandigen over de vloer.

Daar gaan we nooit meer.

1,8
  3. Christine

We zijn er vandaag voor de eerste keer geweest (zondagmiddag).
    We werden zeer vriendelijk ontvangen, aten er 2 spaghetti’s.
    Het was zeer lekker, ik ben een kleine eter en de eigenaar stelde voor dat ik de rest mee naar huis nam.
    We komen zeker terug.

4. West-Europees Sint-Niklaas

Ann De Grave

Na de vriendelijke ontvangst en een uurtje met de familie gebowld te hebben, werden we begeleid naar onze tafel om te genieten van een heerlijk koud en warm buffet. Echt alles voldoende aanwezig en de bediening verliep heel vlot ondanks de drukte. Wij gaan zeker nog eens terug. (Plezantstraat).

5. De Maeseneire

Maandag aanstaande komen eten, was niet warm. De bediening was een ramp, en heel kleine porties voor 30€. Voor het toilet moet je een code gaan vragen, kan niet tippen aan lunchgarden Kuurne.

3,3

Meer recensies in Oost-Vlaanderen