Grote plaatsen met restaurants in Oost-Vlaanderen

Alle plaatsen in Oost-Vlaanderen

Nieuwste recensies in Luik

men.

Gezellig sfeer prettige gezellige eigenaar die graag verteld...
    Erg goed eten..
    Goed vlees verse vis, genoeg salades.,echte zelf gemaakte friet.
    Prima wijnen.
    En ze zijn er royaal.
    De kaas kroketten waren ook erg goed.

men.

Enkele jaren terug was het hier goed nu is de kwaliteit zoek.
    Geen salade bij je schotels als je het daar op eet.

men.

Uiensoep en tomaat/wortelsoep. Tomaat /wortel was zuur bitter… (pakje) uiensoep was zo uit een pakje. Misschien beter de instant soep koen en opkloppen. Beide was verschrikkelijk vies.

De zalen zaten volgeduwd je kon amper zitten zeker als een Duitser niet van plan is op iets aan te schuiven.

men.

Eten en drinken zijn goed.
    Behulpzaam personeel.

Tom de Graaf

Nu gaan wij toch zeer regelmatig uit eten, en zijn wij absoluut niet veeleisend. Ons avontuur vanavond bij dit restaurant is toch wel heel teleurstellend afgelopen. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de gastheer, al zag de keuken er niet heel uitnodigend uit met een rokende gastvrouw aan het fornuis.

Voor we onze bestelling hebben geplaatst duidelijk aan de gastheer vermeld dat mijn vriendin zwanger is, en of ze hier rekening mee wilden houden. Ik bestelde een Jupiler biertje van de tap, die achter in de keuken uit een flesje werd ingeschonken en na 30 seconde dood op de tafel stond. Mijn vriendin kreeg "verse" jus d' Orange uit een pak van de Carrefour.

Vervolgens de kaasfondue voor twee personen besteld waarna we vol verbazing tot de conclusie kwamen dat er alleen kaas, droog oud brood, en een simpele salade bij de fondue inbegrepen zat. Daarnaast is er zonder dat hierom gevraagd is en schaal met rauwe ham en salami op tafel geserveerd, waar mijn zwangere vriendin heerlijk naar heeft kunnen "kijken".

Afin, de kaas was goed, maar hier is dan ook alles bij gezegd.

Voor het betalen toch eerlijk vermeld dat we niet helemaal tevreden waren, en de gastheer reageerde hier heel erg verbaast over en schoot vervolgens in een geïrriteerde toestand.

De rekening van €65 werd vervolgens aan tafel gebracht, en ik gaf aan dat dit bedrag aan de hoge kant is voor wat er voor op tafel geserveerd wordt. De gastheer begint vervolgens te schreeuwen en dreigt met het bellen van de politie. Snel de rekening betaald en aangegeven dat een restaurant zo niet met gasten hoort om te gaan. Bij het verlaten van het restaurant een middelvinger op de koop toe gekregen van de gastheer. Voor ons is het een groot raadsel dat dit restaurant nog geopend is.

Wij komen NOOIT meer bij dit verschrikkelijke restaurant terug!

Meer recensies in Luik