Friture De Ziepe laten bezorgen?

1195156817 39
1203294757 39
1219570636 69
1292812093 72
1374191490 74
1423019128 79
1520674404 70
1569502042 68

1. Op 8 februari hebben wij eten besteld bij De Ziepe in Nuth. Het moest bezorgd worden in Valkenburg. Bestelling van €44,87. Zou ongeveer een uur duren, nou dat werden er ruim twee. Dat was nog niet zo erg, maar de frietjes en de kipnuggets waren koud. Ik heb meteen gebeld hierover. Meneer de baas zei toen ' nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Franse frietjes koelen heeeeeel erg snel af. De Ziepe adverteert toch dat ze ook bezorgen in Valkenburg! Dan mag ik toch wel verwachten dat het eten warm is als het bezorgd wordt. Of verwacht ik dan teveel? Wat een grapjas! Wij waren tot overeenstemming gekomen dat ik het geld voor de frietjes én de kipnuggets teruggestort zou krijgen. Nog twee keer contact gehad. Een keer afgescheept met 'ohh. Vergeten'. En de tweede keer met ' maandag worden alle rekeningen betaald, dus ook die van jou'. Nou, je kunt het wel raden… niks geld teruggestort. Advies. BESTEL NIET BIJ DE ZIEPE.

2. Aantal keren besteld en altijd hele lange wachttijd. Maar het eten maakte het weer goed.
    Tot vandaag..
    Bestelling: kleine friet zuurvlees, gewone kleine friet en 2 frikandellen. Thats it! 2 uur moeten wachten hierop. Echt absurd terwijl we rond 21:00 besteld hebben en De Ziepe om 22:45 dicht gaat!
    23:00 daar zijn ze dan. Hehe.
    De kleine friet zo slap als wat!! Alsof ze niet eens gebakken waren! Bah! Heel slecht dit.. de frieten onder de zuurvlees waren ook niet te eten.
    Vinden het zo jammer, maar wij bestellen niet meer!

3. Vandaag voor de 3e keer bij Ziepe besteld. Tevens ook de laatste keer. We hadden eten besteld om thuis te laten bezorgen. Er stond vermeld dat de bezorgtijd een uur was, net zoals de andere keren. Na een kwartiertje werden we gebeld dat het dik een uur zou worden. Echter werd het 2 uur! Ik had gewoon geen honger meer. We hebben het zelfde besteld als de andere keren en kregen de helft van de frieten. Het was helaas dus niet genoeg. Heel jammer maar hier bestellen we NOOIT meer.

4. Heerlen

1E x via thuisbezorgd besteld. Was goed, krijg je flyer om daarna met korting rechtstreeks te bestellen. Niet doen. Halve bestselling vergeten, rest verkeeerd uitgevoerd. Onbereikbaar, Veel geld betaald voor afschuwelijk eten. Zelfs de hond trok neus op. Snack assortiment leek op afgeschraapte restjes van de frituurpan. Afvalverwerking. Zou geld vragen om het af te voeren. Super smerige levering.

5. Het is er super gezellig en het eten nomnom.

6. Lekker eten.
    Goede service voor een betaalbare prijs.
    Voor herhaling vatbaar.

7. Topzaak! Bij toeval kwam ik langs deze zaak omdat ik onderweg was. Het was een hele schone nette, verzorgde zaak met vriendelijk personeel (eigenaars ?? ) en een gruwelijk groot assortiment aan snacks, friet en schotels.
    Ik werd netjes bediend aan een tafeltje wat mij zeer aansprak.

8. Altijd uitstekende ervaringen gehad met deze snackbar. Enkele van de recente negatieve recensies herken ik helemaal niet. In tegendeel, dit is een van de betere snackbars.

Eén vorige recensie
  9. Verschrikkelijk wat een bedrijf! 1E keer 2 uren wachten op friet schandalig! Daarna netjes een sms dat we volgende keer een deal kunnen sluiten. Wederom deal gemaakt na hun vakantie binnen uur werd de boel geleverd. Echt niet dus. Na uur bellen een of ander kind aan lijn. Ja im kan er niks aan doen bla bla. Ja dan geef iemand die dat wel kan. Ja mijn moeder. Komt weer ander kind. Ja ik kan ook niks. Ja duuuuuhhhh. Geef me de grote baas roy dan. Ja die is weg. 2 Min later belt roy terug. Opeens is hij er wel. Na verhaal gedaan zegt deze bel mij noooooit meer. Daaaaag roy. Ons ben je kwijt!

10. Baggere tent!! Geen andere woorden voor. Ik had eerder een recensie geplaatst over mijn ijsje die over de datum was en het eten dat koud was. Ik kon mijn bestelling krijgen, gratis in ruil dat ik mijn recensie zou wissen. Nou ik kreeg een gewone friet speciaal i.p.v. een franse friet. Het ijsje was wederom heel vies en ijzig van binnen, houdbaarheidsdatum was 07/2017. Ik eet dit ijsje heel vaak dus ik weet hoe hij hoort te smaken. Verder was het ook gewoon echt niet lekker, het broodje kroket niet, de rijfkoek niet en de friet spec. niet! Heb ik hier nog bezorgkosten zelf voor moeten betalen ook nog, belachelijk!

11. Jocelyn

Het eten was koud!!! En ik zit nu net mn ijsje te eten die had ik bewaard.. ben en jerry'd chunky monkey en tis al 4 maanden over de datum.

De nieuwste recensie
  12. Na 2 negatieve ervaringen, zie eerdere recensies, nu positief over bestelde frieten en snacks.
    Binnen een half uur geleverd, vriendelijke bezorger en gewoon goede kwaliteit.

Eén vorige recensie
  13. Mijn ervaring is goed. Eigenlijk meer dan goed! Vandaar mijn gemiddelde van een 9. De medewerkers van Friture De Ziepe zijn vriendelijk en gastvrij. Omdat ik meerdere keren een bezoek heb genoten weet ik ook als het druk is, soms het gezellige praatje wat moeilijk is. Ze hebben niet alleen de mensen binnen de zaak tevreden te houden, maar ook de mensen die het gemak nemen van hun thuisbezorging. De ervaring binnen de zaak en thuisbezorging zijn van goede kwaliteit en niemand zou een reden moeten hebben om hier aan te twijfelen. Al met al! Een dikke 9 voor het team Friture De Ziepe.

14. Rachelle

De frietkar besteld ter gelegenheid van een feestje. Super goed verzorgd, lekkere frietjes en snacks. Top!

15. Bij deze wil ik ook even mijn ervaringen mee delen in het openbaar met de Ziepe. Ze zijn te klein om in de cafetaria top 100 te komen, maar mijn inziens verdienen ze dit wel. Als ik zie hoe deze zaak de laatste jaren aan de weg heeft getimmerd... ongelooflijk. Een aanbod van circa 85 snacks, een groot assortiment complete lekkere schotels en daarbij ook nog eens keuze uit 4(!!) friet soorten. Heb zelf altijd in nuth gewoond, voor werk inmiddels naar heerlen verhuisd, maar tot op de dag van heden nog steeds Ziepe klant. Alleen laten we het nu door hen bezorgen. En hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ik woon inmiddels 9 kilometer van hun af en toch lukt het ze een lekker warm frietje en snack bij mij thuis af te leveren. Kan maar 1 ding zeggen: Ziepe, ga zo door!!

16. Ik vind het bewonderenswaardig hoe goed deze mensen het geregeld hebben tijdens extreme drukte. Alles loopt als één geoliede machine! Ik heb nog nooit een bestelling gehad waarbij iets miste. Iets dat je bij veel fritures geregeld meemaakt!
    Verder geeft de drukte al goed weer dat er kwalitatief goed eten te krijgen is. Een groot assortiment lekkernijen uit eigen keuken maakt toch echt het verschil met de andere fritures is de buurt.
    Ook geregeld gebruik gemaakt van de bezorgservice. Dit ook steeds naar tevredenheid. Chapeau!!

17. Deze frietuur is top! De negatieve recensies die hier staan zijn volledig ongegrond, het personeel is vriendelijk en als het zich toelaat is een leuk gesprek meestal ook wel aan de orde. Ze promoten veel nieuwe producten en in de zomer staat er een gezellig terras buiten waar je in het zonnetje een heerlijk ijsje kunt eten. Het is soms wel druk maar dat wil alleen maar iets zeggen over de goede kwaliteit die hier word geleverd. Al jaren trouwe klant en dat zal waarschijnlijk ook niet meer veranderen. Ga zo door team de ziepe.

18. Nico Barski

Altijd druk, een goed teken. Ze doen hun best voor de klant, dat zie je. Eten smaakt goed en is altijd (te) veel. Prijs en kwaliteit zijn ruim in balans! Als ik visite krijg van buiten het dorp, moet altijd even een frietje bij hen gehaald worden!

19. Gewoon met stip de nummer een van Nuth .
    * top producten
    * gezellige sfeer
    * ruim assortiment
    * klant vriendelijk
    * ondernemers die weten waar ze mee bezig zijn

20. Het eten is altijd goed en voldoende voor ons allemaal. Komt ook meestal op tijd.

21. D&E 185 punten

Lekkere frieten, lekkere snacks en altijd binnen no-time klaar. Laatst voor het eerst thuis laten bezorgen, ook hier niks op aan te merken.

22. Jimmy Johnson

Het bier is er veel te duur 1.85 voor een halve liter is idioot. Neem een voorbeeld aan de concurrent die nog altijd alfa'tjes voor 1.50 verkoopt, hier is het gewoon dik 20 procent duurder. De echte bier liefhebber komt hier niet.

23. Wat een service! Ze komen zelfs nog in de sneeuw de frietjes brengen! En nog heerlijk warm, heeft goed gesmaakt hoor!

24. knabbel en knabbel

We zijn afgelopen zondag hier gaan eten en we kunnen geen enkele negatief punt opnoemen.

In welke frituur kun je kiezen uit franse/vlaamse/voorgebakken/verse friet?

De keuze in snacks is ook erg groot en waar krijg je nog anders een lange lummel?

Als we de helft hadden besteld dan hadden we nog voldoende kunnen eten.

De frituur ziet er netjes en schoon en overzichtelijk uit.

De bediening is ook heel goed en niets aan op te merken.

Wij zijn dan ook van mening dat andere frituren hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Wij komen zeer zekers nog vaker hier onze frietjes halen.

Groetjes de Knabbels.

25. Kan zeggen dat ik erg tevreden ben over de Ziepe.

Ook als de werkdruk groot is, blijft het eten goed en de bediening snel. Lekkere verse frietjes!

Hoe de gezichten van het personeel staan als ze erg druk zijn, zal me worst wezen als het eten maar goed is.

Royke ga zo door!

26. Die supergrote spoetnik is echt verrukkelijk, maar voor de rest vind ik het niet zo top! Personeel doet niet vriendelijk en de eigenaar doet vaak erg stoer.

27. Lekkere friet, maar het personeel kijkt zuur, dan vraag je je af...' zouden die frietjes ook zo smaken? '

28. De lekkerste verse frietjes en heerlijk huisgemaakt zuurvlees!

Ook de huisgemaakte kroketten zijn niet te versmaden.

Warm thuisbezorgd binnen een paar minuten.

Ga zo door!

29. Frieten zijn slecht, te kort gebakken. En het personeel is op een enkeling na zeer onvriendelijk. Ligt een paar straten van me af, maar ik rij nog liever 2 of 3 dorpen verder om friet te halen.

30. Goed eten daar in de Ziepe. Lekkere snacks en de friet is ook toppie en de service is prima. Go on.

31. Lange wachttijden bij drukte, frieten niet altijd even goed. Personeel moet op excursie gaan bij fatsoenlijke frituren, en neem een voorbeeld, anders kan je de tent wel sluiten.

32. Frieten bakken kunnen ze nog steeds niet.
    De ene keer zijn ze donkerbruin verbrand, de andere keer zijn ze wit en zit je aan een halfrauwe friet te knagen.

33. Heerlijke friet en het zelfgemaakte zuurvlees is er super!!

Echt een aanrader!!

34. Heerlijke friet!!
    En ook de snacks zijn super !!
    echt een aanrader!!

onze Complimenten

35. De frieten vind ik te droog.
    Het is eenheidsworst.
    Het zuurvlees is veel te standaard. Je proeft eraan dat het is ingekocht bij de groothandel. De frituur in de Reuken maakt zelf grootmoeders zuurvlees. Dat proef je!
    Wat wel erg goed is bij hun zijn de sate kroketten.

36. hele goeie frituur
    eigenlijk de beste van nederland.perfect personeel,een goede en snelle bezorgservice.
    en natuurlijk klasse frietamientjes

37. Leuke zaak met een ruim aanbod ,goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

Eén vorige recensie
  38. Het eten is er lekker en je krijgt genoeg voor je geld.

39. Zeer onvriendelijk personeel, en het eten laat ook te wensen over. Ik kom er nooit meer.

40. zonde verkeerde mensen achter de toonbank

41. ook ik sluit me volledig aan bij ed.
    het is een gezellige friture met leuk en vlot personeel.
    mijn complimenten over de mooie toonbank .
    een plaatje .
    groetjes van danny

De nieuwste recensie
  42. Ik heb maar een ding te zeggen. Wat een rotzooi, en wat een onvriendelijke en anti-klantgerichte cafetaria. WAARDELOOS