Hier zie je hoe de meningen over de Bavoort verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Leusden

Wat een aanfluiting voor zo een schitterend pand.

Geen enkel goed woord over voor de bediening.
    Keuken voor een groot deel pakjes werk en diepvriesfood.
    Helaas nu 3 keer geweest en ze een kans gegeven.
    Maar helemaal niks, ze hadden een tijdje een kok die kon geweldig koken, helaas van zo een tent.

3,9
  2. Nederlands Leusden

Meer eters

Voor het eerst hier bij Bavoort gegeten en ook voor het laatst.

Mooi interieur, maar daar blijft het dan ook bij.

Verkeerde bestelling geleverd.

Dingen die op de kaart staan (extra sausjes, chutney), maar niet op je bord terechtkomen.

Weinig garnituur bij het hoofdgerecht (alleen patat en vrij kale sla).

Vragen om een glas wijn, en het niet krijgen.

Personeel die de soorten kaas nog niet kunnen uitspreken, maar ook geen moeite doen om een spiekbriefje te gebruiken of een ander te halen.

Gelukje voor ons, dat uiteindelijk ook de rekening niet in orde was.

3. Nederlands Leusden

Hier voor de eerste keer gegeten sinds de nieuwe stijl.... Maar dit was ook gelijk de laatste keer. Wat een onbeschoft personeel, totaal niet serieus en geinteresseerd wat de klanten willen. Weinig kennis van de producten die worden geserveerd, en absoluut niet vriendelijk. Om nog maar niet te spreken over de manager die erbij loopt alsof hij met vriendjes in de kroeg zit. Absoluut geen aanrader.

4. Nederlands Leusden

Hebben met 3 personen gegeten. Forse prijzen en gemiddelde kwaliteit. Water met ijs gevraagd maar niet gekregen.

De manager is bepaald geen representatieve verschijning. Hij is gekleed in houthakkersshirt en shabby spijkerbroek. Hierdoor waan je je bij een werkervaringsproject!

Jammer.

5. Nederlands Leusden

Met groep van 13 pers gegeten, bediening beneden peil en niet attent, gewoon water gevraagd maar ca 50 euro berekend.

Voorgerecht prima, vlees hoofdgerecht goed maar groentengarnituur was compleet rauw, frites slecht en vies,

Naam nagerecht (preuvenement) maakte de verwachting niet na.

Zeer karige portie's.

5,1
  6. Nederlands Leusden

Belachelijk om 7,50 voor 2 glaasjes wijn te betalen terwijl de glazen vies zijn en de wijn nog niet eens de naam sloeberwijn mag dragen. Het bar personeel onverzorgd en koks die alleen maar aan het kletsen waren. Vooral de bedrijfsmanager erg onbeschoft en chagrijnig.
    Een hele vieze tafel. Eten te weinig voor het geld dat je ervoor betaald. Nee, voor mij nooit meer! Echt een afgang dit restaurant.

1,4
  7. Nederlands Leusden

Wij hebben met z'n 4-en gegeten. Ik had 'n opmerking over de coquilles die smaakten raar, maar we werden niet serieus genomen, want die waren vandaag toch vers binnen gekomen? Enfin, de bediening is ongeïntreseerd op een dame na. Het bestek zag er vies uit niet opgepoetst! Nee, hier kom ik zeker niet nog een keer.

8. Nederlands Leusden

genieters

Vandaag heerlijk gegeten in Bavoort. Ik had het restaurant nieuwe stijl nog niet eerder gezien, maar ik was blij verrast! Heerlijk eten, prima bediening. Dus: zeker een reden om nog een keer terug te komen!

9. Nederlands Leusden

Wij hebben hier gegeten in februari. Het eten was prima hoewel we de porties wel klein vonden in verhouding tot de prijs.

10. Nederlands Leusden

arno de geus

Op 16 maart lekker gegeten met 6 personen ambience en sfeervolle inrichting droegen bij aan een mooie avond, eten werd mooi opgediend, feestelijk gevoel!

11. Nederlands Leusden

Van den Hout

Hoewel de oude Bavoort wat ouderwets was, had dat restaurant sfeer. En was het beter qua kwaliteit, zowel van het eten als van de bediening. Bavoort nieuwe stijl is aan de buitenkant flink opgefrist, maar echte schoonheid zit toch echt aan de binnenkant. En op dit restaurant ben je na een paar keer uitgekeken (onpersoonlijk, geen constante kwaliteit voedsel, ongeinteresseerde bediening (op de enkele welwillende na), lawaai).

2,1
  12. Nederlands Leusden

Zaterdag 14 februari heerlijk gegeten in Bavoort Nieuwe Style. Waren benieuwd wat de nieuwe stijl zou inhouden. Zeker een prachtige ambiance, stukken beter dan de oude Bavoort.

Naar aanleiding van Valentijnsdag was er een erg leuk Valentijnsmenu van 7 gangen, helaas zijn wij niet zulke grote eters, vandaar dat wij gekozen hadden voor gerechten van de Brasil kaart.

De bediening was zeer attent en zelfs de eigenaar kwam nog een kijkje nemen en vragen of alles naar wens was. Genoten van 3 heerlijke gangen en een flesje Italiaanse huiswijn. We kregen te horen dat er binnenkort een totaal vernieuwde kaart zou komen, dan komen we zeker nog een keer terug.

We hebben een ontzettend leuke en gezellige valentijnsavond gehad!

13. Nederlands Leusden

flora scheepers

Ik vond het een zeer goede ervaring! Ze vroegen ons eerst wat we wilden eten, zodat we op de goede plek werden neergezet. Anders hadden we waarschijnlijk maar één kaart gekregen. Er werd regelmatig gevraagd of we nog een wijntje wilden en hebben er heerlijk gegeten! Dit was voor ons een topavond.

14. Nederlands Leusden

Donderdag 27 novenber wezen eten en het verbaast mij echt dat er zoveel slechte recensies op deze site staan.
    Mijn tafelgenoot en ik hebben prima gegeten, vooraf beide de coquilles, die helemaat goed bereid waren en vol van smaak. Als hoofdgerecht een stukje kalfsvlees, niet al te groot portie, dat moet wel gezegd worden maar smaak en kwaliteit was prima.Flesje Italiaans rood erbij en heerlijk een paar uurtjes gezeten.
    Bediening was geen top maar zeker niet zo slecht als hier boven geschreven. Voor ons dus waarschijnlijk wel een volgende keer.

15. Nederlands Leusden

Hardeboom

Maandagavond 21-10 geweest. Eerste indruk was dat de boel wel goed opgeknapt is in vergelijking met de oude Bavoort. Helaas was de bediening minder "new style" We kozen voor het maandmenu. Helaas zag het er op de kaart lekkerder uit als wat geserveerd werd. Voorgerecht en soep wel aardig. Bij het afruimen van de overtollige wijnglazen gingen deze naast de tafel over de grond. Hoofdgerecht was matig. Het hertenvlees had weinig smaak en er lagen wat prutjes naast. De aardappelen werden er ter vulling van de maag gelukkig later nog even bijgezet. De bediening was inmiddels tot het vriespunt gedaald.
    Het toetje was werkelijk een slechte smaakcombinatie kwark met geconfijt fruit. Een van onze tafelgenoten had een steentje in de kwark zitten!
    Dit 4-gangen menu werd in een record tempo van een uur uitgeserveerd. Nog nooit zo snel klaar geweest met eten.
    Dronken zijn we er ook niet geworden. We kregen welgeteld één wijntje geserveerd. Lege glazen werden niet bijgevuld.
    We zijn na het toetje maar weggegaan om even verderop nog lekker koffie te drinken en een afzakkertje te nemen. Kortom, gewoon waardeloos en we gaan hier niet meer naar toe!!

16. Nederlands Leusden

Siets denton

eens maar nooit meer gegeten op een zondagavond. We kregen maar 1 kaart te zien terwijl er 2 waren.
    De spinaziesoep was een waterige groene substantie met op de boden van de wel erg diepe kom een paar flintertjes zalm? creme fraiche niet gevonden.
    Hoofdgerecht tortelini spinazie ricotta met tomaatjes??? er lag 1 mini tomaatje en een klein bakje met warm gemaakte tapenade pasta veel te gaar zout vergeten. Aardappelwedges van vriendin glommen van het vet, de vis op haar bord klein,droog en grote berg tagliatelle.
    Trek in nagerecht was al lang zoek dus maar koffie, geen koekje geen chocolaatje een kaal kopje koffie.
    Mijn glas wijn was het lekkerste van de avond.
    Sorry Bavoort nieuwe stijl prijs/kwaliteitverhouding ver te zoeken.

1,5
  17. Nederlands Leusden

F. Lenting

Het "echte Belgische garnaalkroketten" kwamen kant en klaar van de groothandel. De meloen was niet rijp. We moesten ruim 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht. De sate was smakeloos en de hamburger Brasil was niet gaar. Ook de gebakken aardappeltjes waren niet gaar.
    Zeer slecht gegeten. We gaan hier zeker nooit meer naar toe.

1,3
  18. Nederlands Leusden

K. de vries

wij hebben 10 minuten aan een tafel gewacht en niemand verscheen. Vervolgens opgestaan en ook dat merkte niemand op. Blijkbaar hebben zij ons als gasten niet nodig!

19. Nederlands Leusden

F. Heuberger

Als appetizer een lekker stukje brood alleen jammer dat dit erd geserveerd met ijskoude, niet smeerbare boter en wat gedroogde italiaanse kruiden uit een potje.
    Het voorgerecht bestond uit een niet onaardige pate van eendelever en voor mijn partner bevroren(!) heilbot/zalm, hoogstwaarschijnlijk uit een pakje.
    Als hoofdgerecht kreeg ik een mooi stukje struisvogelsteak met een helaas sufgekookte groene asperge + wortel.
    Mijn partner werd getrakteerd op een lekker lamssteakje maar de asperges smaakten naar zeepsop!! Na vermelding kreeg zij een nieuwe portie en weer smaakte deze naas zeepsop.. Het dieptepunt was de lola rossa salade waar zand in zat, diep triest dus.
    De tiramisu was wat flauw van smaak en het kwarkijsje was wederom bikkelhard.
    Voor ons dus de eerste en laatste keer.

2,4

Vorige pagina