Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

1. Wat was dit een slechte ervaring. Alleen al de presentatie van het vlees of de (zeer beperkte groente). WT was alles onpresenteerbaar en gewoon echt slecht.
    De tafels plakken alles is oud en vergeten schoon te houden.

Echt nog nooit zo iets meegemaakt.

1,4
  2. Louetta Verwijs

Cappuccino besteld kon kiezen uit 2 soorten koffie, de sterkste was vaak te heftig volgens de medewerkster toch maar de sterkste besteld maar de koffiesmaak was ver te zoeken. Geen koffiesmaak alleen warme melk en ook nog erg duur.

2,1
  3. Cappuccino besteld, gewoon een kop gekookte melk. Geen smaak aan. Wat van gezegd, maar ze kon er niets aan verbeteren. Erg jammer.

1,2
  4. Eten besteld, smakeloos, bami gekookt, plakje ham en ei er op klaar, pansit goring was keihard en geen vulling erin, net chips, de kleine loempia zat ook niks in, vreselijk! Doe er wat aan.

5. Geen goede service! De mevrouw is zeer onbeleefd en doet alsof ze geen pinapparaat heeft en je vervolgens om de hoek stuurt om contant geld te pinnen.

6. Japans Hoorn

Miranda Altena

Goede bediening en vlot.
    Alleen te veel hete kruiden over het eten.
    Dat is jammer zeker met kinderen en mensen met darm klachten.

7. Zwanger? Boek een ander diner in een fijn restaurant.
    Naast dat er geen rekening met je wordt gehouden als zwangere wordt er tevens een discussie met je gevoerd over de manier waarop je keuzes maakt rondom voeding.
    Onze avond op de dag van mijn verjaardag begon met; ‘ik weet niet of wij de gerechten zo kunnen aanpassen dat je hier kan eten’.
    De amuse werd ook mijn voorgerecht en hoofdingredienten werden weg gelaten bij andere gangen. Als klapper ging de eigenaar in betoog over zijn manier van denken over zwangerschap en voeding. Rauwe vis kon bij hen en ook roofvis kon gegeten worden.
    Wij als gast hadden niet enkel moeten doorgeven bij de reservering dat ik zwanger ben. Wij hadden volgens marque de link van het Voedingscentrum moeten doorgeven. Want volgens marque zijn mijn partner en ik een uitzondering die keuzes maakt zoals wij die maken (geen roofvis of rauwe vis).
    De laatste gangen hebben we overgeslagen en zijn met een vervelend gevoel vertrokken.

1,1
  8. Fijn dat er vermeld staat op de website dat de zaak wegens vakantie gesloten is tot 31 juli prima service.
    Maar niet heus!!!!

9. Momenteel is het al maanden waardeloos zo slecht taai dubbel gebakken heel veel afvalstukken niet eens behoorlijke patat waardeloos.

2,7
  10. Italiaans Hoorn

Koen van Esterik

11. Internationaal Hoorn

HAVN

12. Vandaag een broodje tonijnsalade gegeten maar ik vond de tonijnsalade erg karig de smaak was wel goed maar er mocht wel wat meer op.

6,3
  13. Internationaal Hoorn

Mijn dochter is 5 juli getrouwd! Ze had in Hoorn een tafeltje gereserveerd voor 6 personen voor koffie en gebak, ten eerste wisten ze van niks, tafeltje werd even snel bij elkaar gezet, mijn dochter keek mij teleurgesteld aan en zei "ze zijn het zeker vergeten"! Was sfeerloos, gebak op de kaart hadden ze de helft niet. Er kon ook geen felicitatie van af! Een grote afgang.

14. Lara habes

Ben niet zo van de recensies schrijven maar hier moet ik het toch ff doen.
    Het eten is matig, maar waar ik me het meest aan stoorde is dat het erg vies is overal. Stoelen versleten, vieze menu kaarten, hele vloer vuil. Sorry maar vind dit niet kunnen in een restaurant. Dit is de laatste keer dat ik hier ga eten. Heel jammer!

3,4
  15. Eetcafé Hoorn

Hilda Laan

Het was een prachtige zomeravond en genietend van het prachtige uitzicht, hebben we heerlijk gegeten! De bediening was vlot.
    Ook prijs/ kwaliteit was prima! Voor herhaling vatbaar!

16. Lysanne Schagen

Heerlijk gegeten en er hing een gezellige sfeer in het restaurant. Vriendelijk personeel. Duurde alleen wat lang voordat onze bestelling werd opgenomen en we onze drankjes kregen. Vandaar de 4 sterren voor de service.

17. Italiaans Hoorn

Nog nooit zo snel buiten gestaan!

Ok we hadden ons niet voorbereid op een "all you can eat" formule, maar dat werd uitgelegd.
    We konden kleine gerechtjes kiezen of à la carte eten.

Ik wilde dan wel 2 kleine pizza's en mijn tafelgenoot een bord spaghetti.

We kregen totaal onverwacht een voorgerechtje (bruschetta) waarvan de bediening niet kon uitleggen wat erop zat (vis? iets anders?). Bovenop de tomaat lag iets ondefinieerbaars.

Toen eenmaal duidelijk was wat het was (ui) en nog voordat we het op hadden, stonden bij een van ons al 2 pizzaatjes klaar en heeft de ander nog bijna 8 minuten gewacht op een kleine portie pasta, terwijl ze een normale portie had besteld.

Bediening alleen maar bezig met zichzelf, let niet op, kijkt niet om zich heen, reageert niet goed op vragen, vangt niet op dat er "iets niet goed is" en smijt (ik heb er geen ander woord voor) een bord met pasta op het bestek omdat het bordje van het voorgerecht nog niet was weg gehaald.

Smaak pizza's niet bijzonder, smaak pasta oké, maar ook niet bijzonder.

Wat ons betreft dus zeker GEEN aanrader.

18. Biefstuk besteld. Aangegeven medium gebakken te willen hebben. Biefstuk was helemaal niet medium gebakken. Vooraf broodplankje besteld. Die kwam niet. Patat kwam toen biefstuk bijna op was. Een sorry kon er niet vanaf.

19. Monique

Heb hier in het verleden vaak lekker gegeten. Heb het vandaag als heel vervelend ervaren. Het jonge meisje in de bediening doet heel erg haar best om alles goed te laten lopen maar dat is onmogelijk als je zoveel tafels hebt. Hebben 2,5 uur gewacht op onze pizza, wat ook nog de verkeerde pizza was. Daarna ontstond er een discussie met de eigenaresse die aangaf dat wij deze toch moesten betalen. Ze gaf aan dat zij de baas was omdat we in haar zaak waren. Hebben de rekening maar betaald maar kom hier nooit meer!!!

2,4
  20. Bediening gestrest, maar vriendelijk. De eigenaresse is ronduit onbeschoft. Na twee uur wachten, verkeerde bestelling gekregen en toch moeten afrekenen. Ze vindt het maar kinderachtig dat daar wat van gezegd wordt want ze hebben het tenslotte druk..

21. Eetcafé Hoorn

We aten de sate, de pindasaus was werkelijk bremzout!
    De reactie van de bediening was prettig: "ik ga proeven". Conclusie: Ja u hebt gelijk. Alleen helpt dat niet tegen 3 keer wakker worden van de dorst gedurende de nacht. Dat is dan wel weer jammer. Misschien in de keuken af entoe eens even proeven wat je serveert. Dit kan echt niet.

22. A Jansen

Ik had de bestelling om 17:00 online gedaan, ik kreeg eerst een melding dat de bestelling in behandeling genomen was en even later uw bestelling is geweigerd. Meteen gebeld degene aan de telefoon zei de bestelling komt gewoon. Om 18:30 nog geen bestelling, weer gebeld. "Mevrouw we zijn het nu aan het maken, 19:25 nog steeds niks. Weer gebeld..de bezorger is onderweg het is erg druk. 19:40 kwam de bezorger met lauw bijna koud eten. Echt zonde van mijn geld en een domper.

1,9
  23. Eetcafé Hoorn

Daniël Boon

Zeer genoten eten en drinken was goed sfeer zeker gezellig en goed

24. Francien

Bij binnenkomst een warm welkom van de gastheer, drankjes worden vlot opgenomen en het eten is allemaal goed op smaak, qua sfeer is het een fijne ambiance om hier te dineren.

25. Chinees-Indisch Hoorn

Sam sin afhaalmenu besteld. Viel erg tegen voor de prijs (30 euro). Kleine bakjes en voor de bami moest ik zelfs bijbetalen. Totaal 33 euro waarbij de concurrent in andere plaatsen rond de 23 euro ligt. Kwaliteit eten was ook niet beter. Voortaan maar weer naar mijn oude adressen.

26. Banken zijn stuk en gefrituurde patat lag op de grond achter de balie waar het personeel de klant helpt. De meiden liepen er elke keer door heen. Waarom niet opruimen? Niet hygiënisch. Dit gebeurt meer en was mij al eerder opgevallen bij Van Ree in de Huesmolen.

27. Gezellig wat gedronken, leuk sfeertje geheel in Koningsdagstijl.

28. Nog nooit zo een slecht broodje kroket gegeten. Ten eerste, was 1/3 van de lunch kaart gewoon niet te bestellen. Dik een kwartier op ons drankje moeten wachten. Toen maar een broodje kroket besteld, want want kan er mis zijn met een broodje kroket. Vervolgens kreeg de tafel die tien minuten na ons kwam hun lunch eerder (en ja dat waren ook broodjes kroket). Geen garnering op je bord, een niet verse casinoboterham, zonder boter? ?! Op een bordje gesmeten. Bestek werd in een bak op tafel gegooid. Kroketten waren koud van binnen. Een Amstel biertje met een Radler glas? Glas van m’n wijn niet gepolleerd en de Chardonnay had een zurige smaak (goedkope supermarkt meuk dus). We hebben de helft laten staan en wisten niet hoe snel we moesten maken dat we weg kwamen. Toiletten oud en vies. Schandalig gewoon, wat hadden wij een spijt dat we hier überhaupt naar binnen zijn gegaan. Ik zou me schamen als ik dit in m’n eigen huis vanuit m’n eigen keuken aan m’n gasten zou serveren. Daarna bij een concurrent onze weg met lunchen vervolgd. Goede biertjes en heerlijke wijn.

1,5
  29. Vanavond gegeten bij Hendrickje Stoffels.
    Een verfijnd menu.
    Alles was voortreffelijk en met veel zorg bereid en opgediend.
    Een prima fles wijn om het uitstekende menu luister bij te zetten.
    Wij komen zeker terug.