Nieuwste recensies in Brussels Gewest

1. Oscar Schoonbaert

Zeer authentiek. Lekker eten. Betaalbaar. De sfeer van een bruin café. Top adresje.

2. Internationaal Elsene

massa jean

Mijn dochter heeft uw concept ondekt op internet en we keken er naar uit om een avond te genieten. Wat een leuke kennismaking moest worden werd echter een nachtmerrie.
    De ontvangst was een domper, we waren, toegegeven, we waren een kwartiertje te vroeg, en na een tijdje gewacht te hebben in de gang werd ons verzocht buiten te wachten tot de tafel gedekt was, na een kwartier was de tafel nog niet gedekt en hebben we buiten nogmaals wat gewacht tot we binnengeroepen werden, ok, so far, no hard feelings.
    De ons toegewezen ober kwam uitleg geven over de aperos, echter de man was nederlands en frans onmachtig en sprak engels, een onverstaanbaar binnensmonds gemompel, het enige verstaanbare was gin tonic en negrito. Ok, mijn echtgenote neemt een gin tonic en ik en mijn dochter een negrito. Ik ging er van uit dat ik een klassieke negrito zou krijgen, echter kreeg ik een negrito blanco (wat ik verafschuw) die ik terugstuurde.
    Kortom de man heeft zijn uitleg niet gedaan zoals het hoorde en ik maak hem daar attent op. De ober keek me aan en zei dat ik "rude" was en ging weg. Zeker kritiek krijgen is niet leuk en is oncomfortabel en wakkert de neiging om terug te bijten aan. In plaats van mijn kritiek te beschouwen als een vervelend advies en om te zetten in iets positiefs nl. De motivatie om het beter te doen.
    Een minimale verstaanbare service mag ik toch verwachten van een restaurant van het niveau dat u zich meent aan te meten, onduidelijkheid zorgt voor verwarring en misverstand.
    Uw echtgenote is dan aan tafel gekomen om te kijken wat er scheelde en nam de verdediging op van haar ober, ook dook U op uit het niets en verzocht ons om uw zaak te verlaten. U vindt uw gasten blijkbaar een vervelend volkje.
    Uw zorg zou moeten zijn dat uw gasten terugkomen, maar wat doet U, U verjaagt ze.
    Train je personeel en investeer in bediening en onthaal en zorg dat uw gasten zich welkom voelen.
    U hoeft niets te vrezen, u zal ons niet meer weerzien en sta me toe om u te zeggen dat er nog vele boterhammetjes moeten gegeten worden alvorens uw over het paard getilde bonbonniere-die het niveau van een doordeweekse snakbar niet overstijgt-het niveau van een gemiddelde brasserie bereikt.
    Een gemiste kans en een slechte review erbij. Nog een.
    Met hoogachting.

3. heytens willy

Ik dacht dat villa rosa al een paar jaar gesloten was. Is datt ondertussen terug open?

4. Authentiek en gezellig.

5. Genuine italian menu

Meer recensies in Brussels Gewest