Nieuwste foto's in 't Harde

Laatste updates in 't Harde

1. Margaretha's profielfoto
    Margaretha heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Margaretha

Zeer slechte ervaring! Half uur wachten op een simpele bestelling: bordje patat met frikandel. De tevens bestelde kroket kwam helemaal NIET! Smakeloze patat. Vieze tafel, plakkerige menukaart, sfeerloze en gedateerde zaak. Onbeschofte medewerkster bij de toonbank. Geen excuses voor de incomplete bestelling. Kortom: AnyTime? Voor ons NeverAgain!

2. Maureen's profielfoto
    Maureen heeft een recensie geschreven voor La Place

Vandaag een focatiabroodje kip met taugé gekocht. Het broodje was zo hard en oud dat ik er zelfs met een mes niet doorheen kwam. Terug naar het meisje achter de broodjes afdeling en uitgelegd wat er aan de hand was. Het enige wat ik als antwoord kreeg was sorry hier kan ik niets aan doen. Ik heb het broodje in de vuilnisbak gegooid. De cappuccino heb ik wel opgedronken deze was wel lekker. Voor mij geen broodje meer bij La Place t Harde.

1,6
  3. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor La Place

2 hamburgers met friet en 2 fris. Het eten was gewoon heel erg slecht. En niet te eten. Waardoor we het ook nog grotendeels hebben laten staan. En dat voor 34 euro! Bedankt. Voor ons geen la Place meer

4. Elly lindhout's profielfoto
    Elly lindhout heeft een recensie geschreven voor AnyTyme 't Centrum

Elly lindhout

Was echt super goed. Vriendelijk personeel. Patat was krokant en warm. De snacks prima. Een aanrader en wij komen zeker terug.

5. Dijk's profielfoto
    Dijk heeft een recensie geschreven voor AnyTyme 't Centrum

Bijna een uur gewacht op 2 patat en snacks. Zat personeel, maar zijn er maar weinig druk aan t werk. De rest staat er voor de sier. Thuiskomst was de sate zo vloeibaar als water, kaassouffle super droog en kaas was ver te zoeken, patat was taai. Onbegrijpelijk dat ze het druk hebben.

3,6
  6. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Mediterraan
    Afhaal en bezorg 't Harde

Eten was goed en lekker.
    Ook de bezorging was vlot.
    Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.
    Tot de volgende keer.

7. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Mediterraan
    Afhaal en bezorg 't Harde

Heerlijke pizza en klantvriendelijke bediening.

8. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor La Place

Wij waren onderweg van Eindhoven naar Amsterdam en dachten slim even onderweg een hapje te eten (bij La Place bij De Lucht). Dit was om 17.45 Uur (volgens mij is dit rond etenstijd). De tomatensoep was al zo goed als op (er zat nog een klein bodempje in voor een klein kommetje). Deze bleek later, toen ik aan tafel zat al koud te zijn. Bij het bestellen van een maaltijd bleek de helft al niet meer beschikbaar te zijn (geen oerhammetje, geen halve kip). Uiteindelijk dan maar voor de burger gekozen (met friet). Uiteindelijk dus voor burger met friet, cola en een koud kommetje tomatensoep 19,50 euro betaald. Oké, dat het geen topkwaliteit is… had ik ook verwacht. Maar toen ik de burger met friet kreeg… wat smakeloos en wat ergens naar smaakte, smaakte vies. Het broodje van de burger was al soppig. De burger… er droop gewoon vocht/water uit. Veel te veel geld voor een hele vieze maaltijd. Ik was al lang niet meer bij De Lucht geweest, maar ook de inrichting is smakeloos. Ik ga lig hier noooooit meer terug.

1,4
  9. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor La Place

Qua presentatie een echte LaPlace. Niks mis mee. Echter een koffiekopje met bloed gepresenteerd krijgen, m’n tafelgenote een Latte idem het glas onder het bloed en dan geen excuus oid, geen aanbod voor desinfectie. Dus qua service onder de maat en n dikke onvoldoende.

1,5
  10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Place

Het eten is redelijk, niet om over naar huis te schrijven dan wel voor om te rijden. Matig en vooral duur. De tarieven zijn enorm omhoog geschoten, en dan proberen ze om jou te lokken met aanbiedingen etc. Zeer kleine kaart en wat je krijgt zijn ontzettende kleine porties. De invloed van de eigenaar (grote gele supermarkt keten) is zichtbaar, zoveel mogelijk winst maken met zo min mogelijk energie er in te steken. Hygiene onder de maat, aan het gezicht cq neus pulkende medewerkers die voor jouw eten cq drinken zorgen. Misschien in de aanwezige academy eens aandacht aan besteden!

11. M.holten's profielfoto
    M.holten heeft een recensie geschreven voor Mediterraan
    Afhaal en bezorg 't Harde

Het was een prima durumdőner niet te zout, mocht iets meer vlees.
    Lekker frisse salade.

12. Louis's profielfoto
    Louis heeft een recensie geschreven voor La Place

Eten was beroerd, hele berg slappe patat met een bakje mayonaise zo klein om 3 frieten in te stoppen, oerhammetje was niet heel bijzonder te noemen, maar wel redelijk vet. Al met al geen aanrader.

13. Femmy Rietman's profielfoto
    Femmy Rietman heeft een recensie geschreven voor La Place

Femmy Rietman

Dachten leuk met onze kleindochter onderweg wat te eten. Wat slecht zeg. Alleen keuze , soep en drie soorten hamburger. 2 broodjes hamburger terug, direct prullenbak in. Keken rekening na, bleken we ook nog €8 te veel te hebben betaald. Ze gingen naar kassa met bon, en we kregen al ons geld terug, met 10 keer excuus. Goed opgelost, maar wel een kater. Echt niet meer de La Place van vroeger. Ons zie je niet meer terug. Groet frietje

2,1
  14. T. Hoekstra's profielfoto
    T. Hoekstra heeft een recensie geschreven voor La Place

T. Hoekstra

Tja over het eten kunnen we het jammer genoeg niet hebben want we konden niet eens naar binnen. We hebben een invalidenparkeerkaart en zagen dat er speciale parkeerplaatsen voor waren. Maar de enige toegang was een stenen trap met vijf treden aan de voorkant. Voor het corona tijdperk was er aan de linkerkant ook een ingang zonder trap, was nu dicht. Jammer, we zijn maar verder gereden.

groet Jan en Trynke.

15. Herma's profielfoto
    Herma heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Lekkere warme pannenkoeken met goede smaak.
    Mooi formaat zodat je hem op kunt.

16. Tony's profielfoto
    Tony heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Heerlijk gegeten met de jongens/meiden na het trainen in de gym, Epe. Aanrader!

17. Theo van 't Ende's profielfoto
    Theo van 't Ende heeft een recensie geschreven voor Mediterraan

Theo van 't Ende

Kijk op Google om een pizza te bestellen.
    Samen met mijn dochter een pizza duner en een broodje shoarma.
    Prijzen staan op de site… pizza Maandag t/m Donderdag 8 euro en daar na vrijdag en het weekend 9 euro.
    Gratis bezorgen…
    Deurbel gaat en het eten word bezorgd.
    De pizza kost ineens 13.50 Euro en bezorgkosten 1.50 Euro.
    Kreeg te horen dit is een oude site, maar deze opdaten dat zal wel niet kunnen.
    Volgende keer gewoon naar een restaurant waar je op je wenken wordt bediend.

18. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amuse

Heerlijk buiten op het terras gegeten. Een leuk verrassings menu. Gezellige bediening. Prima kwaliteit.

19. F. Krottje's profielfoto
    F. Krottje heeft een recensie geschreven voor La Place

30 april 2022 bestelden wij 2x aspergesoep 10,50 euro, 2x zalm met patat 29,50 euro, 2x kleine salade rode kool en pasta/tonijn,13 euro. 2x latte machiato, 7 euro.
    Kritische opmerkingen : gemeld dat de soep bijna koud was aan tafel. Dit werd afgedaan door de mevrouw als , jammer maar er was iets aan de hand met de verwarming en is inmiddels hersteld. Een sorry toon , maar niet meer dan dat. De rode kool zeer matig van smaak/mix, de pasta/tonijn was prima. De Latte Machiato was redelijk voldoende.
    Dit was de eerste keer dat we in een La Place restaurant kwamen en het was een teleur stellende ervaring v. w. b kwaliteit en prijsverhouding voor dit diner.

20. Vera Kleinrensink's profielfoto
    Vera Kleinrensink heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Amuse

Hartelijk dank voor dit prachtige compliment. Graag tot ziens!