Nieuwste foto's in 't Harde

Laatste updates in 't Harde

1. Jessie IJmker van Hooff's profielfoto
    Jessie IJmker van Hooff heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Af gelopen zaterdag 7 april, ik verheugde mij na een tv opname voor TLC, om te gaan eten bij La place. Wat een tegenvaller, op het menu stond kip gegrild, cheece burger en beenham. Nou de kip lag in een waterige plas met bouillion, de beenhammen waren zwart, de gril burgers niet gaar. De soep, (mosterd zat een droge vellerige laag op) we hadden honger dus, we bestelden. Men stond met 3 man achter het buffet, 2 heren en een dame. De dame had er iets de vaart in. Maar de heren snapte het totaal niet. De sla verlept, de kaas aangebrand en soort plastic. We hebben onze on gare burger, weg gegooid even als de slappe friet. Wat een tegenvaller. Mensen achter ons verlieten het restaurant na een half uur wachten. Ook wij moesten een 20 minuten wachten op een hamburger. Jammer La place. Wij en onze vrienden en crew komen niet terug. Zonde van het geld. En on top of it kreeg ik geen korting op mijn hamburger, met mijn voucher op telefoon. Deze had ik direct moeten aan tonen. IK betaalde overigens contant. Nee niet best…

2. ritze's profielfoto
    ritze heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Hoe krijg je het voor elkaar, de opzich goede producten worden net lauw aan door veel te jong personeel neergezet. Uitserveren doen ze namelijk niet. Nee kom hier niet terug. Foei!

3. Dolf van Dijk's profielfoto
    Dolf van Dijk heeft een recensie geschreven voor La Place

Dolf van Dijk

We komen hier al jaren voor een tussenstop, dat alles is verandert in deze tijd prima.
    Ik ga er nog 1 keer heen om te testen en als ik weer 70 cent voor een toilet bezoek moet betalen is dat ook de laatste keer geweest dat ik er kom

4. Eloi's profielfoto
    Eloi heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Zondag avond 1900 uur 25/3, nog even eten onderweg. T Harde La Place.
    Rond kijkend hadden we niet veel hoop op een lekkere maaltijd.
    Lege schalen, lege broodjes schalen, medewerkers waren al aan het opruimen. Na de vraag hoe laat zijn jullie dicht, pas 21.00 Uur!
    Nou dat voelt niet gastvrij, op een aantal salade schalen lag nog wat, de keuze was beperkt Toch wat bij elkaar geschraapt tot een bakje van 6.95. Partner nam zalm en kreeg een bord met een zalmstuk en geb aard (patat was op) geen groenten bij navraag bleek dat zo te horen.
    Je kan niet zien wat je koopt, het zou toch voor 12,95 mogelijk moeten zijn er wat groente bij te doen. (Of moet je dat kopen van de salade bar) we hebben het bij een la Place nog nooit zo meegemaakt.
    Wij komen hier niet weer!

5. kruis's profielfoto
    kruis heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Ongezellig en de in betwijffel of de verwarming wel aan stond.
    , Geen ruimte/tijd voor advies.
    En betalen voor toilet niet echt klantvriendelijk.
    Wel schoon.
    Een leuning langs de buien trap zou niet overbodig zijn,

6. Vargl Aargh's profielfoto
    Vargl Aargh heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Mooi plekje met haardvuur. Helaas kapotte lampen in de buurt die continue knippert. Heel irritant.

We hadden een vega pizza besteld. Krijg je er 1 met vlees er op. Na commentaar word gevraagd of het goed is als ze het vlees er afhalen… serieus?

De patat was veel te ver doorgebakken, heel vet. Zelfs onze kinderen vonden het niet te eten.

Voor het toilet moet je 70 cent betalen. Ten minste… als dat lukt. Wij hadden alleen briefgeld en pinpas. Pinnen kon niet, contactloos betalen werkte niet en bij de kassa werd in eerste instantie geweigerd om te wisselen. Pas na aandringen wilde de kassiere wisselen. Zeer klantonvriendelijk. Wij gaan nooit meer.

7. JeGa's profielfoto
    JeGa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amuse

Met 2 personen a la carte gedineerd bij Amuse. Gastvrij en behulpzame bediening. Een kaart met een variatie aan vlees, vis en vegetarische gerechten, de meeste producten komen uit de regio, de eigenaar geeft met passie een toelichting en deelt veel details. De passie voor het vak vind u terug in de gerechten, bijzonder smakelijk. Leuke gelegenheid en absoluut een aanrader.

8. d scholten's profielfoto
    d scholten heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Alles uitstekend verzorgd pannenkoeken van zeer goede kwaliteit.
    Voor mij zijn ze de betere in de regio.

9. dscholten's profielfoto
    dscholten heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Altijd lekker de pannenkoeken echt vakmans schap.

10. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Voor de 2e keer bij A La Tapas gegeten, en het was wéér zo ontzettend lekker! Het was heerlijk rustig in het restaurant, vriendelijke bediening! Alles was echt naar onze zin! We komen zeker eens een keer weer, en dan voor de 3e keer! :-)

11. Rademakers's profielfoto
    Rademakers heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Rademakers

Eerder hier gegeten toen het nog een wokrestaurant was. Intussen nieuwe eigenaar en ander concept maar dat is geen verbetering. Eten werd snel geserveerd maar was smakeloos en flauw. Behalve wij waren er 3 andere mensen aan het eten. Geen sfeer en dat kwam behalve door het weinige aantal gasten ook door de aparte muziek die er gedraaid werd. Als het eten goed was geweest een prima prijs maar nu niet. Wij gaan niet meer terug.

12. Els de Groot's profielfoto
    Els de Groot heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Wat een verrassing dit tapasrestaurant. Geen sushi, maar verder prima kaart en uitstekende kwaliteit.
    Alles ook goed warm, wat ik in andere restaurants wel eens anders ervaar.
    Heel vriendelijke bediening.

13. Anneke Gerritsen's profielfoto
    Anneke Gerritsen heeft een recensie geschreven voor La Place

Anneke Gerritsen

Met onze dochter hier op 1 oktober 2017 gegeten: Vis, smaakte nergens naar. Zeker niet naar vis… Heeft de kok zelf wel eens geproefd aan wat hij de gasten voorzet? Ronduit vies.
    Biefstuk niet goed gebraden, smaakte ook vies.
    De sate was wel goed.
    In de vensterbank lagen allemaal dode vliegen.
    In de tuin lag een lantaarnpaal in de struiken. De heesters in de tuin woekerden over de muren.
    Ronduit een aanfluiting.
    Wij wonen gelukkig ver weg, maar komen hier nooit meer!

14. Gerline's profielfoto
    Gerline heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Al het vlees en vis waren super mals!! Aan alle gerechtjes zaten goede smaken. Een aanrader!!

15. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Het eten is best ok, maar zijn zeker niet de goedkoopste. Wat vreselijk slecht is de service! Ik ben er 3 keer geweest en 3 keer heb ik ontzettend lang moeten wachten tot mijn bestelling klaar was (half uur). Tevens heeft het personeel weinig ook voor de klant. Voor mij reden om niet meer naar deze zaak te gaan!!!

16. Johan C Meijer's profielfoto
    Johan C Meijer heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Johan C Meijer

Ik rijd dit restaurant in de toekomst vlug voorbij want onze laatste ervaring daar was allerbedroevend!
    Even een greep uit mijn lijstje met teleurstellingen:
    Eten slecht en veel te duur. Biefstuk was een schoenzool gelijk! Desserts hebben ze schijnbaar niet.
    Nergens een glas voor mijn biertje!
    Ramen vuil en vol dikke vliegen. Toiletten onfris, oud, kapot en versleten.
    De entourage kaal en ongezellig.Tafels en stoelen voelen plakkerig aan.
    Eén klein lichtpuntje: de twee aanwezige personeelsleden waren correct en vriendelijk.
    Helaas kan ik verder niets positiefs melden.
    Directie AC Restaurants u krijgt al maanden vernietigende recensies. Grijp in nu het nog kan. U had vroeger een goede naam!

17. Polly meijer's profielfoto
    Polly meijer heeft een recensie geschreven voor La Place

Polly meijer

Broodje worst 6,95 per stuk niet te eten

18. arie's profielfoto
    arie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

De laatste keer dat ik hier gegeten heb nooit weer.
    Frites niet te eten hard als steen en nog weinig ook.
    En daar moet je dan ook nog meer dan een uur voor wachten.

19. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Al een aantal malen met ons gezin hier gegeten. Vonden het altijd prima maar dit was de laatste keer. Bijna een uur moeten wachten op ons eten en echt veel te weinig frites bij de menu's. Deze was ook nog eens ontzettend hard gebakken. Personeel was weinig te zien en bij het afrekenen werd er vrij bot gereageerd. Bij thuiskomst maar verder gegeten omdat we niet voldoende hadden. Geen prettige ervaring.

20. de Graauw's profielfoto
    de Graauw heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch 't Harde

de Graauw

Heerlijk gegeten, zeer gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Nooit meer....erg slecht eten ...voor teveel geld ....sate uit diepvries..Snitsel was een goedkope droge zemelap. Herentoiletten waren afgesloten en de zeepdispencers waren leeg....trieste bedoening....jammer van zo'n mooi gebouw.

22. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Had liever naar de snackbar gegaan.
    Dit is leuk voor een bakje koffie maar dan houd het echt op.

23. mariska's profielfoto
    mariska heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

mariska

Jammer dat de Wifi t niet (goed) doet, signaal is veel te weinig, of nihil! Zou op zn minst een tv scherm erop kunnen hangen met verkeersinfo/nieuws info, dan had ik daar de snelweg gemakkelijk kunnen pakken om via Amsterdam te rijden, want de Markerwaarddijk was dus afgesloten gisteren wegens de storm, rijd ik helemaal via t Harde naar Lelystad! En kan ik alsnog 125 km omrijden. Was dus handig geweest nogmaals als ik de verkeersinfo had in kunnen zien.

24. familie Hup's profielfoto
    familie Hup heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Heerlijk gegeten, ruime keus en veel variatie in de gerechten.
    De gerechten zijn gebaseerd op de Oosterse keuken, ook de traditionele Chinese gerechten zoals bami, nasi, fu yung hai etc. staan op de keuze lijst. Maar sushi (rijst hapjes) en patat / gepofte aardappel etc.
    Als nagerecht vrije keus uit diverse smaken ijs etc. is inclusief

De porties zijn niet te klein of te groot en na 10 gerechten echt genoeg gegeten

Sfeervolle inrichting en vriendelijke en snelle bediening

Kortom : aanrader

25. hermina's profielfoto
    hermina heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Voor de tweede keer verrassend lekker gegeten, heel vriendelijke bediening!

26. ad claassen's profielfoto
    ad claassen heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

ad claassen

We hebben super lekker gegeten, elk gerecht was even smaakvol. Bediening was goed en uiterst vriendelijk

27. J.J.Roorda's profielfoto
    J.J.Roorda heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

J.J.Roorda

Heerlijk rustig gegeten, smaakvol, aanrader.

28. FamvP's profielfoto
    FamvP heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Niet het beste restaurant, ook niet de slechtste. Het is er best okee, met een inrichting die enerzijds oubollig genoemd kan worden, maar misschien daardoor juist ook wel weer sfeer heeft, noem het nostalgisch. Hoe dan ook, de pannenkoeken waren in orde, best lekker. Maar wel een tip: echt niet meer doen hoor, slagroom over de pannenkoek heen, dat smelt toch meteen! (zoiets doe je in een apart schaaltje ernaast) We zijn ook niet meer zo gewend dat je drinken uit een pak of fles ingeschonken krijgt, want je betaalt wel een prijs alsof je een eigen flesje Fristi o.i.d. zou kunnen verwachten (en niet supermarkt-yoki, zoals die van mijn dochtertje). Vind ik persoonlijk minder. Of je moet er de prijzen ook echt naar maken. Al met al voor een keertje best aardig, maar het is niet een restaurant waar ik kilometers voor zou gaan rijden.

29. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Zeer slechte ervaring. Bij binnenkomst waan je je in een rokershol. Een klein voorportaal die smerig ruikt. Blijkbaar wordt er nog steeds gerookt. Loop je door dan kom je in het restaurant waar niets klaar staat. Je moet bestellen. Zegt genoeg, Hoewel de snelheid van bestellen en leveren wel meeviel. De dame die de bestelling opnam had er duidelijk geen zin aan. De groenteburger met kaas, was een doorgebakken harde korst met alleen iets groens erin. De bijgeleverde aardappelschijfjes waren te zout en gekruid. Mijn partner had een bult rijst en droge sate en een handvol kroepoek. Hier komen we dudelijk nooit weer.

30. hermina's profielfoto
    hermina heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

heerlijk gegeten, goede bediening, echt een verrassing!