Nieuwste foto's in 't Harde

Laatste updates in 't Harde

1. A.van Dijk's profielfoto
    A.van Dijk heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Het was weer geweldig!!
    Heerlijk met ons zessen gegeten, ik kan het iedereen aanbevelen!
    Lekker op het terras gezeten en ook genoten van de avond zon!!
    Goede nette en vriedelijke bediening!

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amuse

Anoniem

Het was in en een woord zeer lekker en geweldig.

3. Hans & Ineke's profielfoto
    Hans & Ineke heeft een recensie geschreven voor La Place

Hans & Ineke

Altijd goede ervaring met het oude La Place gehad ook met AC restaurants.
    Nu een vette teleurstelling. Geluncht op 18 juni. De uiensoep was erg slecht, een kop vol witte uienringen met heet water. De hamburger was de prijs van 6,50 niet waard, bij Burgerking krijg je wel waar voor je geld.
    Tenslotte de karnemelk, omgerekend kostte dat € 9,60 per liter!!! Een belachelijk hoge prijs.
    Als dit kenmerkend is voor de nieuwe La PLace dan heeft Jumbo nog veel werk te verzetten!

4. I. Kloet- Werlemann's profielfoto
    I. Kloet- Werlemann heeft een recensie geschreven voor La Place

I. Kloet- Werlemann

Wat is er gebeurd met La Place?
    Eten maar betalen voor het toilet?
    "Wijnglas hebben jullie dat? " - Moet daar staan - "maar het staat er niet? " - Dan moet u n gewoon glas pakken - "ik kom net uit Denemarken. Misschien is het verschil te groot! Opgeleid vanaf de basis en gemeend service gericht!
    Aanbieding vegaburger - met friet € 7,95 - op de kassabon stond Foccaciabroodje(?). Mijn man kreeg uberhaupt geen broodje.
    Reklame deed anders vermoeden. Broodje op! Wijnglazen ook op ze waren niet binnengekomen (eh?).
    Mijn biefstuk zit in n servetje… zo taai als mijn schoenzool!
    Wat is er met La Place gebeurd… wat n klerezooi!

5. lucy's profielfoto
    lucy heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Aangekomen bij la place, in de avond rond 18.30 Uur op 9-6-2018 samen met mijn dochter,
    eerst maar een smoothie, deze glibberen van je bord, ze staan in ijs, logisch, op zich een kunst om met een vol glas bij de kassa te komen, en dan de opmerking van de medewerker ja het is glad, ze zijn nat, maar even aanbieden om de glazen aan de onderkant af te drogen, of een bordje bij de smoothies met een theedoek, wel zo handig maar nee hoor.
    Op naar de pizza, mogen wij een pizza, nee deze zijn op, oke.
    Door naar de vega hamburger, mogen wij 1 vega hamburger, nee deze zijn op, mogen wij een gewone hamburger, nee deze zijn op, mogen wij dan zalm, dit is ook op, meent u dit het is 18.40 en tot hoe laat zijn jullie open, tot 21.00. Dit meen je niet, saladeschalen waren ook bijna leeg, dan maar naar van der valk bij zwolle.
    Ja wij leveren verse producten, ja en? Dan zie je toch in de middag wel dat je te kort komt of bij moet maken. Diverse gezinnen zagen wij weer hun dienblad weg zetten en weer weggaan.
    Dan de toiletten, volle pedaalemmers met papier, vieze vloeren, ook in het restaurant, etensresten, kruimels op de tafels, kortom erg jammer van deze la place. Conclusie het boeit niet, het geld stroomt toch wel binnen, of geen goede leidinggevenden, die de werknemers om het uur de toiletten laten controleren, de vloeren aanvegen, de tafels nalopen, de prullenbakken legen, verbetering begint nog steeds bij jezelf, kijk eens naar de Duitse restaurants aan de autobahn, superdruk, maar altijd zo schoon, dus het kan wel, dus kom op doe er wat aan verbeteren die boel, anders ziet het over een jaar net zo uit als het vorige restaurant wat er inzat, om te huilen, zo zonde. Gemiste kans.

6. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Na alle negatieve reakties ook wat positiefs. Vanochtend ontbeten bij La Place t Harde en dat was prima! Verse jus dórange, lekkere koffie en super verse broodjes met lekker beleg en salades. Heerlijk buiten op terras gezeten, een goed begin van de dag! Personeel vrolijk en vriendelijk.

7. ria's profielfoto
    ria heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Ik heb al eens eerder een recensie geplaatst… doe het gewoon nog een keer… Veel te lange wachttijden, nu ook weer… 3 achter de counter waarvan 2 niet weten wie wat doet, het zijn ook gewoon kinderen… waar is de eigenaar op zo'n spit's moment om 19.00 Zondagavond? Om alles in goede banen te houden. Ik ben maar weer weggegaan (zoveelste keer trouwens) en afgezakt naar de concurrent.

8. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Na een lange dag onderweg geweest te zijn ff eten langs de weg, ik was blij dat we La Place zagen want de ervaringen(met andere vestigingen) waren tot nu toe prima. Nou dit was dus zo'n domper… de saladebar bijna leeg de kip droog en niet warm het beenhammetje zelfde vehaal en sommige patatjes waren wel lekker de rest was 3 dubbel gebakken… hard en droog… overigens was het wat verwarrend of je de patat nou wel of niet apart moest bestellen… de fruitsmooty's waren wel heel lekker zoals altijd. De volgende keer kijk ik wel eerst naar de recenties voor ik een La Place binnen stap.

9. Kees van Rietschoten's profielfoto
    Kees van Rietschoten heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch 't Harde

Gewoon voor een schappelijke prijs, supervriendelijke bediening heerlijk gegeten.

10. MBonthuis's profielfoto
    MBonthuis heeft een recensie geschreven voor La Place

MBonthuis

Gisteravond opgewekt naar deze nieuwe La Place. Die opgewektheid was na 30 minuten volledig weg en met medelijden voor het tamelijk jonge personeel vertrokken. In mijn (reis) leven al veel meegemaakt, maar deze ervaring in de categorie 1 x en nooit weer.
    Soepje redelijk (maar niet echt warm). Drankjes (zoals gewoonlijk bij La Place) acceptabel.
    Maar dan de cheeseburger met friet. Veel te lang in de rij om te bestellen. Zeer jonge kok (die de weg volledig kwijt was) deed zijn best, maar totaal ongeschikt en kreeg te weinig support. Bestelling werd genoteerd op een kladblokje en ik kon na 6 minuten terugkomen om het op te halen. Betalen, ook niet echt professioneel. Een beginnende cassiére (met leesproblemen, kan niet anders), die tijdens een meivakantie nooit achter een kassa mag. Na 10 minuten richting de grill. Voor mij een vrouw die al 15 minuten stond te wachten op een halve kip. Lag boven op de grill, maar kreeg geen aandacht van de kok omdat die druk bezig was om verbrande hamburgers in de afvalbak te gooien (5 binnen 30 sec). Uiteindelijk kreeg ze toch de kip, maar die kon zo de afvalbak in (bleek lauw en helemaal droog). Kreeg haar geld na veel commotie uiteindelijk terug (vertelde mij later dat dit voor haar al de 2e keer slechte ervaring binnen 2 weken was en dus haar laatste bezoek) voor mij in de wachtrij een opa met kleinkind. Had net voor mij 3 cheeseburgers besteld en die waren na 15 minuten ook nog steeds niet klaar. Lagen dus al in de afvalbak. Ook hij teleurgesteld naar de kassa, geld retour (hoe hij zijn kleinzoon het later moest uitleggen, zal een uitdaging zijn geweest) en verder met de reis. Inmiddels was er een manager gekomen en die probeerde mij ook nog uit te leggen dat we wel rekening moesten houden met diverse factoren, die je volgens mij in de horeca volledig kan ondervangen (gekwalificeerd personeel, goede mentoren en een stevig management). Ook ik mijn geld uiteindelijk teruggekregen en richting de uitgang. Kijkend naar links kreeg ik al medelijden met de 15 á 20 mensen die inmiddels voor de grill stonden. Ongetwijfeld is dat niet goedgekomen.
    Samengevat: La Place moet zich schamen en ingrijpen. Dit gebaseerd op de eerdere recensies.
    Nou ben ik wel vaker bij La Place vestigingen geweest en waarom gaat het daar wel goed?
    Advies: grijp in, want anders gooien jullie je goede naam te grabbel.

Management La Place/Jumbo: je mag me mailen voor nader contact.

11. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Tijdens ons familie weekend genoten van het tapas eten bij A La Tapas. Prima kwaliteit en goede bediening. Bij het publiek nog onvoldoende bekend maar wij raden het bij u aan.

12. Jessie IJmker van Hooff's profielfoto
    Jessie IJmker van Hooff heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Af gelopen zaterdag 7 april, ik verheugde mij na een tv opname voor TLC, om te gaan eten bij La place. Wat een tegenvaller, op het menu stond kip gegrild, cheece burger en beenham. Nou de kip lag in een waterige plas met bouillion, de beenhammen waren zwart, de gril burgers niet gaar. De soep, (mosterd zat een droge vellerige laag op) we hadden honger dus, we bestelden. Men stond met 3 man achter het buffet, 2 heren en een dame. De dame had er iets de vaart in. Maar de heren snapte het totaal niet. De sla verlept, de kaas aangebrand en soort plastic. We hebben onze on gare burger, weg gegooid even als de slappe friet. Wat een tegenvaller. Mensen achter ons verlieten het restaurant na een half uur wachten. Ook wij moesten een 20 minuten wachten op een hamburger. Jammer La place. Wij en onze vrienden en crew komen niet terug. Zonde van het geld. En on top of it kreeg ik geen korting op mijn hamburger, met mijn voucher op telefoon. Deze had ik direct moeten aan tonen. IK betaalde overigens contant. Nee niet best…

13. ritze's profielfoto
    ritze heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Hoe krijg je het voor elkaar, de opzich goede producten worden net lauw aan door veel te jong personeel neergezet. Uitserveren doen ze namelijk niet. Nee kom hier niet terug. Foei!

14. Dolf van Dijk's profielfoto
    Dolf van Dijk heeft een recensie geschreven voor La Place

Dolf van Dijk

We komen hier al jaren voor een tussenstop, dat alles is verandert in deze tijd prima.
    Ik ga er nog 1 keer heen om te testen en als ik weer 70 cent voor een toilet bezoek moet betalen is dat ook de laatste keer geweest dat ik er kom

15. Eloi's profielfoto
    Eloi heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Zondag avond 1900 uur 25/3, nog even eten onderweg. T Harde La Place.
    Rond kijkend hadden we niet veel hoop op een lekkere maaltijd.
    Lege schalen, lege broodjes schalen, medewerkers waren al aan het opruimen. Na de vraag hoe laat zijn jullie dicht, pas 21.00 Uur!
    Nou dat voelt niet gastvrij, op een aantal salade schalen lag nog wat, de keuze was beperkt Toch wat bij elkaar geschraapt tot een bakje van 6.95. Partner nam zalm en kreeg een bord met een zalmstuk en geb aard (patat was op) geen groenten bij navraag bleek dat zo te horen.
    Je kan niet zien wat je koopt, het zou toch voor 12,95 mogelijk moeten zijn er wat groente bij te doen. (Of moet je dat kopen van de salade bar) we hebben het bij een la Place nog nooit zo meegemaakt.
    Wij komen hier niet weer!

16. kruis's profielfoto
    kruis heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Ongezellig en de in betwijffel of de verwarming wel aan stond.
    , Geen ruimte/tijd voor advies.
    En betalen voor toilet niet echt klantvriendelijk.
    Wel schoon.
    Een leuning langs de buien trap zou niet overbodig zijn,

17. Vargl Aargh's profielfoto
    Vargl Aargh heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé 't Harde

Mooi plekje met haardvuur. Helaas kapotte lampen in de buurt die continue knippert. Heel irritant.

We hadden een vega pizza besteld. Krijg je er 1 met vlees er op. Na commentaar word gevraagd of het goed is als ze het vlees er afhalen… serieus?

De patat was veel te ver doorgebakken, heel vet. Zelfs onze kinderen vonden het niet te eten.

Voor het toilet moet je 70 cent betalen. Ten minste… als dat lukt. Wij hadden alleen briefgeld en pinpas. Pinnen kon niet, contactloos betalen werkte niet en bij de kassa werd in eerste instantie geweigerd om te wisselen. Pas na aandringen wilde de kassiere wisselen. Zeer klantonvriendelijk. Wij gaan nooit meer.

18. JeGa's profielfoto
    JeGa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amuse

Met 2 personen a la carte gedineerd bij Amuse. Gastvrij en behulpzame bediening. Een kaart met een variatie aan vlees, vis en vegetarische gerechten, de meeste producten komen uit de regio, de eigenaar geeft met passie een toelichting en deelt veel details. De passie voor het vak vind u terug in de gerechten, bijzonder smakelijk. Leuke gelegenheid en absoluut een aanrader.

19. d scholten's profielfoto
    d scholten heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Alles uitstekend verzorgd pannenkoeken van zeer goede kwaliteit.
    Voor mij zijn ze de betere in de regio.

20. dscholten's profielfoto
    dscholten heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Harde

Altijd lekker de pannenkoeken echt vakmans schap.

21. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Voor de 2e keer bij A La Tapas gegeten, en het was wéér zo ontzettend lekker! Het was heerlijk rustig in het restaurant, vriendelijke bediening! Alles was echt naar onze zin! We komen zeker eens een keer weer, en dan voor de 3e keer! :-)

22. Rademakers's profielfoto
    Rademakers heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Rademakers

Eerder hier gegeten toen het nog een wokrestaurant was. Intussen nieuwe eigenaar en ander concept maar dat is geen verbetering. Eten werd snel geserveerd maar was smakeloos en flauw. Behalve wij waren er 3 andere mensen aan het eten. Geen sfeer en dat kwam behalve door het weinige aantal gasten ook door de aparte muziek die er gedraaid werd. Als het eten goed was geweest een prima prijs maar nu niet. Wij gaan niet meer terug.

23. Els de Groot's profielfoto
    Els de Groot heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Wat een verrassing dit tapasrestaurant. Geen sushi, maar verder prima kaart en uitstekende kwaliteit.
    Alles ook goed warm, wat ik in andere restaurants wel eens anders ervaar.
    Heel vriendelijke bediening.

24. Anneke Gerritsen's profielfoto
    Anneke Gerritsen heeft een recensie geschreven voor La Place

Anneke Gerritsen

Met onze dochter hier op 1 oktober 2017 gegeten: Vis, smaakte nergens naar. Zeker niet naar vis… Heeft de kok zelf wel eens geproefd aan wat hij de gasten voorzet? Ronduit vies.
    Biefstuk niet goed gebraden, smaakte ook vies.
    De sate was wel goed.
    In de vensterbank lagen allemaal dode vliegen.
    In de tuin lag een lantaarnpaal in de struiken. De heesters in de tuin woekerden over de muren.
    Ronduit een aanfluiting.
    Wij wonen gelukkig ver weg, maar komen hier nooit meer!

25. Gerline's profielfoto
    Gerline heeft een recensie geschreven voor A La Tapas

Al het vlees en vis waren super mals!! Aan alle gerechtjes zaten goede smaken. Een aanrader!!

26. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Het eten is best ok, maar zijn zeker niet de goedkoopste. Wat vreselijk slecht is de service! Ik ben er 3 keer geweest en 3 keer heb ik ontzettend lang moeten wachten tot mijn bestelling klaar was (half uur). Tevens heeft het personeel weinig ook voor de klant. Voor mij reden om niet meer naar deze zaak te gaan!!!

27. Johan C Meijer's profielfoto
    Johan C Meijer heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Johan C Meijer

Ik rijd dit restaurant in de toekomst vlug voorbij want onze laatste ervaring daar was allerbedroevend!
    Even een greep uit mijn lijstje met teleurstellingen:
    Eten slecht en veel te duur. Biefstuk was een schoenzool gelijk! Desserts hebben ze schijnbaar niet.
    Nergens een glas voor mijn biertje!
    Ramen vuil en vol dikke vliegen. Toiletten onfris, oud, kapot en versleten.
    De entourage kaal en ongezellig.Tafels en stoelen voelen plakkerig aan.
    Eén klein lichtpuntje: de twee aanwezige personeelsleden waren correct en vriendelijk.
    Helaas kan ik verder niets positiefs melden.
    Directie AC Restaurants u krijgt al maanden vernietigende recensies. Grijp in nu het nog kan. U had vroeger een goede naam!

28. Polly meijer's profielfoto
    Polly meijer heeft een recensie geschreven voor La Place

Polly meijer

Broodje worst 6,95 per stuk niet te eten

29. arie's profielfoto
    arie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

De laatste keer dat ik hier gegeten heb nooit weer.
    Frites niet te eten hard als steen en nog weinig ook.
    En daar moet je dan ook nog meer dan een uur voor wachten.

30. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Al een aantal malen met ons gezin hier gegeten. Vonden het altijd prima maar dit was de laatste keer. Bijna een uur moeten wachten op ons eten en echt veel te weinig frites bij de menu's. Deze was ook nog eens ontzettend hard gebakken. Personeel was weinig te zien en bij het afrekenen werd er vrij bot gereageerd. Bij thuiskomst maar verder gegeten omdat we niet voldoende hadden. Geen prettige ervaring.