• Lid sinds 22 mei 2009

Lekker eten vinden we belangrijk. Maar dat hoeft beslist niet altijd duur te zijn!
In de weekenden vinden we het heerlijk om ergens te gaan lunchen. En ook qua lunch kom je veel verschillen tegen.
Door ons werk gaan we regelmatig uit eten. Meestal in zaken waar je zelf niet zo snel aan hebt gedacht.
En op vakanties vinden we het ook leuk om een restaurant uit te proberen.
Natuurlijk koken we ook regelmatig zelf. Dat is ook echt een hobby! Met de vriendengroep eten we ongeveer eenmaal per zes weken bij elkaar en dat zijn altijd leuke avonden om gerechten uit te proberen.
Het is echt een sport geworden om goed op te letten en daarna een recensie op eet.nu te schrijven. We kijken zelf ook regelmatig op deze site als we eens uit eten willen.

Zilverzoen

Elburg

De Hooischuur

Nijverdal

De Honingpot

Epe

Marjan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Zilverzoen

Met vriendinnen uit eten geweest. We schrokken beetje van de prijzen. Porties zijn zeker niet groot. Prijs-kwaliteit naar onze mening dus niet echt geweldig. Het was erg druk, dus het duurde ook wel flink poosje voordat we eten kregen opgediend. Tussen gangen zat ook flink wat tijd. Eten was wel goed, maar er mag echt wat meer op het bord liggen ;-)

wel gezellig ingericht. Wij hebben binnen gezeten, maar ze hebben ook een prachtig terras. Zit op een mooie locatie.

6,1
  2. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Hooischuur
    Pannenkoekenhuis Nijverdal

Op doorreis hier wat gegeten. Waren vroeg. Hadden niet gereserveerd, maar werden vriendelijk ontvangen we konden kiezen uit drie tafeltjes. Kregen de menukaart vlot. Wel gezellig ingericht.

Allebei gekozen voor een plate, dus geen pannenkoek. Werd vlot gebracht. Portie was ruim voldoende. Eten was wel goed. Komen ook netjes vragen of alles naar wens was. Drinken komt hier uit grote flessen. Dat konden we merken doordat er weinig prik in ons drinken zat. Dat is dan een beetje jammer.

Er is een speelhoekje binnen en een speeltuintje buiten. Parkeergelegenheid in de omgeving.

3. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

Met vriendinnen uit eten geweest. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Stoelen schuif je tegen elkaar als je van tafel wilt gaan. Wel gezellig ingericht.

Veel keuze op de menukaart. Ook 'verrassende' pannekoeken. Wij bestelden allemaal een andere pannenkoek. Vriendelijke bediening. Ook kon er wel wat aangepast worden aan pannenkoek. Hoefden niet lang te wachten op bestelling. De pannenkoeken zijn groot qua portie. Had er meer dan genoeg aan. Dessert was ook lekker.

Parkeren kun je in de nabije omgeving.

4. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor de Stern

Meerdere malen met een groep naartoe geweest. Bij aankomst moet je betalen voor de tijd die je blijft. De rij bij aankomst kan soms erg lang zijn. Niet fijn met kleine kinderen.

Er is wel ruime keuze en het buffet wordt ook wel aangevuld. Heb wel het idee dat de wat duurdere keuzes worden wegbezuinigd. Beetje jammer. Sommige gerechten zijn wat minder lekker door het warm houden in bakken. Genoeg keuze uit desserts.

Gebruikt servies en bestek moet je zelf afruimen en op lopende band zetten. Leuk klusje voor de kinderen ;-)

Parkeergelegenheid wel voldoende aanwezig in nabije omgeving.

Personeel wel vriendelijk. Ook wel naar kinderen toe.

6,7
  5. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Snackcorner Hollandia

Goede en nette zaak. Personeel is vriendelijk en je wordt snel geholpen!

6. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Olde Beth

Wij zijn hier met familie geweest.

Personeel is bijzonder vriendelijk. Eten was lekker en er was voldoende keuze als je geen pannenkoek wilde hebben. Wij werden snel geholpen en ook de bestelling was snel gereed.

Voor de kinderen is er een leuke speelhoek, zodat ook zij zich niet hoeven vervelen.

Voldoende parkeerplaats.

7. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Belgische Keizer

Wij vonden het eten hier erg lekker. Er is best wel wat keuze op de menukaart. De porties zijn goed. Wij vonden de prijzen normaal. De prijs voor een maandmenu vonden wij erg meevallen (niet genomen, maar wel gezien wat het was).

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De drankjes staan na de bestelling snel op tafel. Tussen de gangen door zat wel wat tijd, maar dat vinden wij wel fijn. Goede sfeer.

Parkeergelegenheid moet je even zoeken, maar is wel te doen.

8. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Orchideeën Hoeve

Wij hebben hier geluncht. Lekkere lunch, grote porties en wij vonden de prijs erg meevallen.

Personeel is vriendelijk.

De inrichting van het restaurant zou beter kunnen. Niet echt bijzonder.

Voldoende parkeergelegenheid en natuurlijk is een bezoek aan de tuinen erg leuk. Je kunt er ook prachtige orchideeen kopen.

9. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Suyderoogh

We zaten op het LandalGreenparks Suyderoogh en daar hoort dit restaurant bij. Er komen ook veel voorbijgangers.

Veel verschillende soorten plates, maar ook a-la-carte mogelijk. Wij vonden de prijs redelijk voor a-la-carte. Ook lekkere visgerechten. De plates vonden wij goedkoop voor wat je kreeg.

Lekker eten in een gezellige sfeer.

Vriendelijk personeel. Voldoende parkeergelegenheid.

10. Marjan's profielfoto
    Marjan is Gerard gaan volgen.
  11. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Boerenschuur

We hebben hier een bruiloft gehad. We waren daggasten, dus ook gegeten.

Eten was goed. We zaten boven met de hele groep. Bediening was vlot.

Het avondfeest was ook goed verzorgd. Zelfs nog een heel hapjesbuffet. Je zal niet snel met een leeg glas en zo hoort het ook!

Vriendelijk personeel.

Het bruidspaar was ook erg tevreden over het verloop van het feest.

Voldoende parkeergelegenheid.

12. Marjan's profielfoto
    Marjan is leeuwtje gaan volgen.
  13. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Zalen Restaurant de Veldhoek

Hier geweest voor ons jaarlijkse familiefeest.

We werden vriendelijk ontvangen met koffie/thee en gebak. We hadden een apart zaaltje.

Hierna zijn we naar de tegenovergelegen proefboerderij gegaan en hebben daar een rondleiding gehad. Daarna nog een eind rondgelopen. Prachtige omgeving.

De kinderen konden goed in de speeltuin bij het restaurant spelen. Die hadden het dus ook naar hun zin.

Het warm en koud buffet was voortreffelijk. Keurig verzorgd en op de juiste temperatuur. We zaten ook hierbij met de familie in een apart zaaltje. Wel prettig, omdat zo de kinderen ook gewoon in het zaaltje konden spelen en rondrennen.

Het personeel was vriendelijk en bediende goed en snel.

Parkeergelegenheid is er voldoende.

14. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Dalzicht

Met familie het jaarlijkse familiefeest hier gehouden. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en gebak in een apart zaaltje. Daarna zijn we naar het tegenovergelegen bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer gegaan en hebben we een flinke wandeling gemaakt.

Hierna werden we weer vriendelijk ontvangen voor het warm en koud buffet in een apart zaaltje. Wij vonden de gerechten allemaal heerlijk en goed warm. Door de kok werd ook goed uitgelegd wat wat was. Dat maken we nog wel eens anders mee.

We vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Parkeergelegenheid is er veel aanwezig.

15. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Het is zeker niet een goedkoop restaurant, maar wel erg goed. Wij waren er met z'n tweetjes. Mijn man had dit geregeld. Eerst werden we ontvangen met een hapje van het huis bij de openhaard. Daarna gingen we aan tafel. Menukaart vond ik goed, maar mijn man had wat meer moeite om iets te vinden wat hij lekker vond. Het is geen uitgebreide menukaart.

Helaas werd er maar eenmaal gevraagd of we nog meer van de bijgerechten wilden (we waren toen net 5 minuten aan het eten) en daarna niet meer. Dat vonden we wel jammer, want meestal wordt dit nog wel een keer gevraagd. Het eten was heerlijk, maar geen grote porties.

We vonden het personeel vriendelijk.

Parkeergelegenheid is ruim voldoende.

16. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Buffettenrestaurant de Brink

Een poosje geleden met familie deelgenomen aan het buffet. Het zaaltje waar dit wordt gehouden is oud. Verwarming is door middel van gasflessen met gaskacheltjes. Vond dat je dat wel kon ruiken, maar het werd wel warm.

Het buffet was wel goed verzorgd. Ruime keuze in gerechten. Niet alles was even warm.

Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Je werd snel geholpen.

Parkeergelegenheid is voldoende.

17. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor AnyTyme Wolf

Wij komen wel eens in het snackbar gedeelte. We worden er altijd wel vriendelijk geholpen. De patat en snacks zijn goed.

18. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Café-Restaurant 't Trefpunt

Regelmatig een feestje gehad. Ik vond het altijd prima verzorgd. Een lekker warm en koud buffet. Prachtig opgemaakt en ruime keuze qua buffet. Ook het ijsbuffet was heerlijk.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De Oudhollandse Spelen zijn ook erg leuk om te doen met een groep. Kinderen worden niet vergeten!

Voldoende parkeergelegenheid.

19. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Otterskooi

Met het werk van mijn man hier recent een uitje gehad. We hadden een arrangement. Varen met fluisterbootjes, een picknickmand mee en daarna een BBQ. Wij vonden het wel goed geregeld. Ik vond de ontvangst wel vriendelijk. We hadden een aparte zaal voor onszelf. De picknickmand was wel goed gevuld.

De BBQ 's avonds vonden we ook erg goed. De koks bereiden het eten op de BBQ, maar je moet wel even zelf goed kijken of het gaar is, want tot tweemaal toe had ik vlees wat nog rauw was van binnen. Ermee teruggegaan en wel een excuus gehad. Toch vind ik dit eigenlijk niet kunnen, want ik was niet alleen met deze klacht.

De gerechten eromheen waren goed verzorgd.

20. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Smit Giethoorn

Met het werk hadden wij hier gereserveerd (20 personen voor diner en naborrelen). Keurig op de opgegeven tijd verschenen wij hier. Maar er was net een buslading bejaarden aangekomen voor koffie met gebak. Wij konden geen kant op, want het hele restaurant zal vol. Gevraagd hoe dit kan als je reserveert. Tja, daar wisten ze ook geen antwoord op te geven. We konden over een half uur wel terecht. Kregen geen drankje oid van het huis aangeboden en moesten maar buiten wachten in de regen. We wilden net weggaan toen er tegen ons werd gezegd dat ze wel een tafel zouden vrijmaken.

Zo gezegd, zo gedaan (na ruim een half uur), maar het ging dus niet van harte. Uiteindelijk hebben we wel lekker gegeten, maar ik zou de volgende keer toch iets beter de reserveringen nakijken als ik de eigenaar was. We kregen uiteindelijk nog wel een mandje stokbrood van het huis, maar volgens mij alleen omdat we nogal klaagden.

Parkeergelegenheid is er wel voldoende.

21. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Dis

Ontzettend lekkere broodjes, maar niet echt goedkoop. Het was druk in de zaak, dus we moesten wel even wachten op onze bestelling. Wel vriendelijk personeel.

22. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Ondanks het reserveren, moesten we toch wachten op een tafeltje. We hebben uiteindelijk 15 minuten moeten wachten. We vinden het dan toch normaal dat je een drankje van het huis krijgt, maar dat werd hier niet gedaan. Daarna a-la-carte gegeten. Was redelijk, maar zeker wel eens lekkerder gehad. We moesten wel lang wachten op de bestelling. Het was ook ontzettend druk en we vonden dat niet zo prettig. Dus maar ergens anders een ijsje gegeten.

We hebben ook een keertje afgehaald. Dat was wel snel klaar.

23. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Pickwick's

Wel een leuke inrichting in een prachtig straatje op Terschelling. En dichtbij de vuurtoren. Je kunt hier lekker eten. De porties vonden we redelijk, we vonden het niet echt goedkoop. Ondanks de drukte werden we snel geholpen.

24. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nunspeet

Hier nu een aantal malen gegeten.

Als we met z'n tweetjes gaan, vragen wij in het vervolg of er ook groepen zijn. Want dan vinden wij het daar niet zo prettig zitten. Wij zaten er een keertje met z'n tweetjes a-la-carte te eten en toen was er ook een hele grote groep die een buffet ging doen. Ons tafeltje stond aan het begin van het buffet, dus de hele avond stonden er mensen naast ons tafeltje te wachten voor het buffet. En maar schreeuwen die mensen..... Gevraagd of dit anders kon, maar dit kon dus niet. Als we nu weer gaan, vragen we dus of er een groep is. Zo ja, dan gaan we ergens anders eten.

Ook een keertje een feestje gehad en toen zelf het buffet gehad. Was erg goed verzorgd.

Het personeel is wel vriendelijk. Parkeren kan 's avonds op het parkeerterrein van de AH.

Afhalen is prima bij dit restaurant. Als het druk is, moet je wel wat langer wachten.

25. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Wij eten hier regelmatig en halen ook wel eens wat af. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben nooit echt lang hoeven wachten op onze bestelling. We hebben ook wel eens meegedaan aan het buffet. Niet duur en je kunt uitgebreid eten en uit veel gerechten kiezen. Het eten van het buffet kan soms wel wat warmer. 's Avonds is er voldoende parkeergelegenheid op het marktplein schuin tegenover het restaurant.

26. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Vito's
    Italiaans Zwolle

Wel eens met een vriendin een broodje wezen eten. De kwaliteit wisselt inderdaad wel eens. Vooral de versheid van het brood. Het is er soms erg druk, waardoor je lang moet wachten. Dus wij gaan er niet naartoe als we een snelle lunch willen. Over het algemeen wel tevreden. De tafeltjes kunnen wel wat vaker afgenomen worden met een schoon doekje!

27. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

Met een stel vriendinnen geweest. We waren er alleen. Het duurde desondanks toch best een poos voordat we onze pannenkoeken hadden. Ik heb ze wel eens lekkerder gegeten. De stroopfles en poedersuikerbus waren niet echt schoon. We hebben gevraagd om nieuwe en die kregen we.

We wilden nog even zitten met een kopje koffie, maar we werden verzocht om af te rekenen. Dit omdat we die avond alleen waren. Ik vond het zeer onvriendelijk. Ons zien ze niet weer. Ik ken wel betere pannenkoekenrestaurants in de omgeving.

28. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft Coelenhage toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Zuiderzeestraatweg 486 Wezep
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  29. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Regelmatig met het werk geluncht. Echt heeeeeerlijke broodjes en niet te duur. Je krijgt zeker waar voor je geld. Ook feestjes zijn hier altijd prima geregeld.

Voor een diner kun je hier ook prima terecht.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als er eens wat fout gaat, wordt het prima opgelost (bijvoorbeeld extra vlees op je broodje).

De inrichting is prachtig. Best modern met lekkere stoelen en banken langs de zijkant.

Buiten kun je heerlijk zitten op het terras. Aan de voorzijde is een wat drukkere weg (dus kun je lekker mensen kijken), aan de achterzijde kun je lekker rustig zitten.

Parkeergelegenheid is er zeer veel achter het restaurant.

30. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor 't Trefpunt
    Nederlands Wezep

Ik heb hier regelmatig een bruiloft en buffet gehad. Het was allemaal keurig verzorgd en helemaal volgens afspraak (heb ik van de 'feestgevers' vernomen). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft niet lang te wachten op de drankjes, eten, enz.

Parkeren moet langs de weg, maar is niet echt een probleem.

De inrichting is wel wat ouder.

Meer updates