Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20017
4 19892
  1. Familie Weijermans

Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Aanrader

2. Vanmiddag zin in een broodje dus even naar Bakker Bart.
    Staat daar een jonge man achter de toonbank die er niet veel zin in had.
    Meneer was de bakjes of zoiets aan het poetsen met een stukje papier en vroeg kan ik helpen.
    Ik zei ja maar zou je dan niet eerst even schone handschoenen aan doen.
    Het is maar water zei meneer, maar ik zal het wel doen.
    Heel bozig trek meneer zijn handschoenen uit. Toen ik mijn bestelling kreeg werd ik achter mijn rug om bespot wat ik natuurlijk niet zag maar mijn man wel.
    Onprofessioneel personeel dus
    M.V.G.M Kock

3. Mijn zoon wilde zijn verjaardag vieren. 2× koud eten. Personeel negeert als je ze roept.
    Te lang wachten. Het eten wordt opgewarmd in de magnetron. Wij zijn opgestaan en weggegaan. Kom er nooit meer.

1,8
  4. Internationaal Nunspeet

Henk- Jannie en Netty

Met z’n drieën super lekker gegeten bij Joris in Nunspeet. We waren stuk voor stuk vol lof over de zalm, biefstukpuntjes en beroemde schnitzel a la Joris.
    Dit alles werd nog eens versterkt door perfect geslepen messen waarmee we zonder hinder het vlees konden snijden zoals gewenst. Drie complimenten dus voor onze beleving bij Joris in Nunspeet.

5. Pannenkoekenhuis Hoog Soeren

W. Oude Aost

Op het mooie terras bij prachtig weer met z'n drieën pannenkoeken gegeten. Vreemde smaak aan de pannenkoeken, ze leken wel gefrituurd te zijn of uit een machine te komen. In ieder geval kwaliteit ver beneden de maat wat je van een goed gebakken pannenkoek mag verwachten. Bij de melding hiervan een schaapachtige reactie.

4,7
  6. ik had een cheeseburger besteld en ik had letterlijk een normaal plakje kaas erop

2,1
  7. Vandaag voor het eerst bij de nieuwe eigenaren gegeten. Jammer van de minder uitgebreide kaart, kwalitatief minder maar wel duurder! Voorheen goede hoeveelheid wijn waar er nu karig geschonken wordt. Waarom veranderen als iets goed loopt.

8. Minder enthousiast dan mijn vorige bezoek!
    Beide schotels, mixed grill en Vega voor mijn vrouw zien er mooi uit, maar de smaakbeleving vonden wij beide erg vlak. Champignons in de Vega schotel was erg lekker, de rest was een zesje. Mijn vleesschotel was een mix van verschillende soorten vlees, echter de smaak was allemaal hetzelfde.
    Ontzettend mooi en ruim terras, zo ook binnen is het een prachtig restaurant. Alle mensen die in de bediening werkzaam zijn zijn klantvriendelijk. Kort samengevat, sfeer en inrichting helemaal top, smaakbeleving is niet bijzonder. Wellicht tot een volgende keer!

9. Nu 4 keer geweest. Veel bediening die op een kluitje staan soms wel met 7 man en niet naar de klanten kijken, maar wel met elkaar gezellig staan te kletsen.
    Het is een leerbedrijf hoorden we, maar toch, iemand moet het personeel toch managen? Locatie natuurlijk prachtig. De kaart en het eten viel ook tegen. Hoop winst te behalen met betere keuken en getrainder personeel.

2,8
  10. Kleine eetwaren Rotterdam

Ik haal vaker roti bij Asha. Deze keer waren mijn roti rollen veel minder gevuld dan dat ik gewend ben. Hierover gebeld. Mevrouw zei dat ze het zou doorgeven en hing op zonder dat ik gedag zei. Tweede keer gebeld met zelfde verhaal zei ze dat ze het weer zou terugkoppelen. Ik gaf aan dat ik dit niet gewend ben en had op z'n minst een excuses verwacht of dat ze aangaf het goed zou maken. Maar weer hing ze op. Deze keer aangegeven dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken te was en op z'n minst een excuses had verwacht en niet met een oplossing kwam. Jammer dit en zeker niet klantvriendelijk. Ik betaal er geld voor dus verwacht ik op z'n minst eten voor mijn geld!

3,4
  11. Caroline Doormbos

De locatie was mooi, bediening liet zwaar achterwege bij een babyshower van 12 personen, kwaliteit eten en thee was niet in proporties tot de prijs wat het heeft gekost.

12. Onze allereerste bestelling van de haas saté was echt geweldig, maar de spareribs die we dit keer besteld hebben, tja...ze waren erg mals, dat wel. Maarrrr een zoete marinade van stroop, really? Te raar! Doe dan iets met cola/ketjap/gembersiroop oid. Veel vet erin, droge stukken aan de buitenzijde, cheap ass servetten die aan je vingers blijven plakken, zo dun zijn ze. Knoflooksaus in zakjes, zurig & warm van het eten. Dit gaan we echt niet meer doen jongens, we hebben echt niet lekker gegeten, en dat voor bijna 40 euro met z'n tweeën :(

13. Zeer smerig terras. Broodje frikandel was zeer oud en uitgedroogd hard. Erg rommelig en vol binnen. Oud vies stuk plastik van de corona tijd hangt er nog steeds. Kom hier niet weer.

1,5
  14. Internationaal Wageningen

Heerlijk eten voor een betaalbare prijs.
    Lekker buiten gezeten. Goede tapbieren.

15. De Dighter

16. wim slikboer

Heerlijk gegeten.
    Buiten onder de parasol, goede sfeer en bediening voor een goede prijs.

17. R van Hoeven

Heerlijk gegeten.
    Ondanks bizarre drukte blijft het personeel vrolijk.
    Een Pluimpje voor de Topkoks.

18. Bad

Overall zeer slechte ervaring, de staff was vriendelijk en netjes en kwam haar excuses aanbieden wat heel vriendelijk was maar het eten was slecht, service was traag en uiteindelijk kunnen we dit absoluut niet aanraden.

19. Marianne Hordijk

Heerlijk buiten gezeten en lekker geluncht. Het was erg warm en dan moet je niet onder de 'tent' gaan zitten, veel te warm. Maar op het terras in de schaduw was prima. Personeel is ook erg vriendelijk. Wij komen zeker terug.

20. Internationaal Wernhout

Fien Sprenkels

Heerlijke gegeten, vriendelijke personeel en de alcoholvrije wijn was heerlijk

21. Carolien

Zijn met zijn 4 tjes gaan eten, het vlees van het hoofdgerecht was bij alle 4 te doorbakken, en dus hebben we dit gemeld en kregen netjes nieuwe gerechten die wel heerlijk mals waren. Verder is het een leuke en gezellige buitenplaats om te zitten en te genieten.

22. Heb een aantal keren geluncht en het was prima, Maar afgelopen maandag daar gegeten en het was niet vers, alsof het was opgewarmd in de magnetron, de biefstuk medium besteld was te doorbakken, de asperge quiche leek een paar dagen oud. En de zalm was ook te gaar en de groente was niet vers.

3,4
  23. Het eten was weer voortreffelijk en zo ook de bediening. Wat ons wat tegenviel was dat het vooral prijzig was, vooral de rosé (€ 6,- voor die prijs heb je een hele fles). Tevens een tip voor de eigenaar: neem bij het afrekenen met de klant even de rekening door, nu wordt de afrekenbon zo voor je neergelegd. Bij thuiskomst bleek dat er 2 wijnen opstonden die wij niet hadden genuttigd ( w.s door de bediening verkeerde tafel ingetikt) maar daardoor wel ruim € 13,00 teveel betaald. We zien ďit maar als fooi.

24. Hoe kunnen nieuwe eigenaren inbreng paar weken een goed lopende tent bederven qua sfeer, koffieaankleding, ijsbolketjes verkleining en het consequent duurder maken etc. Etc.
    Gewoon niet meer goed te maken na deze entree.
    Gevolg een vrijwel leeg terwijl bij vorige eigenaar het altijd stampvol was.
    Wat een gebrek aan gastvrijheid en kwaliteit.

25. Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food, fantastic service, cocktails are delicious, THE perfect evening ! Price/quality is probably the best in Maastricht. Every dishes are Outstanding, we can't wait to go back !!

26. victoria

27. Lenneke van Laar

Even wat drinken na een mooie strandwandeling. Alles was dicht op maandag, behalve om de noord.
    Het zogenaamde *terras” (plekje op de duin)… tafels en stoelen vergaan door het weer. Tevens was de opgang, trap, daar naartoe verrot, met de melding ‘betreden op eigen risico’. Dit slaat nergens op, eigenaar is ten alle tijde aansprakelijk.
    Wij naar binnen; daar zat een mevrouw van haar lunch te genieten. Na 10 minuten kwam ze op ons tafeltje afgelopen met VOLLE MOND of ze (de eigenaresse) iets voor ons kon betekenen. Ik had ‘m gelijk al eigenlijk gehad, maar ja, verder was alles dicht.
    Nou, 2 Heineken graag.
    Zij bracht ons 2 witbier(?), Terug gebracht, kon geen excuus af.
    Broodjes kroket waren oké. Prijs / kwaliteit over de top! €9.50 Voor 2 kroketten en 1 klein broodje.
    Verder viel het mij op dat de in het Engels sprekende jongen in zijn eentje de benen uit zijn lijf liep.
    Vreselijke tent, kom hier NIET!

4,1
  28. Steakhouse Breskens

Cari Houben

Alles was super.
    En ze doen al iets aan de vliegen binnen.
    Maar dat is ook nodig.
    Maar super vriendelijk personeel, wat ook nog kennis heeft van glutenvrij chapeau