Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!!

Gerard

Het was erg rustig maar de sfeer is gezellig, warm en knus. Eten was prima, in ieder geval erg veel!

Met een gezelschap van vijf heerlijk gegeten tegen een mooie prijs gezien dit culinair genot. Met alle wensen (en allergieën) werd uitstekend omgegaan. De ontvangst en bediening is prettig persoonlijk en vriendelijk.

De vier gangen werden met gepaste tussenpozen geserveerd rekening houdend met de variaties in wel of geen voor- tussen of nagerecht. Iedereen was erg te spreken over de gerechten, pasta, vis, vlees, voor-, na- zonder uitzondering.

Ik kan geen negatief punt bedenken. We hebben een geslaagde gezellige avond gehad. Zeker een aanrader.

5. Internationaal Ruinen

Eten was goed bereid. Netjes geserveerd. Prima etentje.

San

7. Chinees-Indisch Nuenen

New Oriental

Net na de opening gegeten 1 x maar nooit meer, garnalen uit oven of cocktail smaakloos bijna al het eten was gefrituurd, vis in folie erg simpel wat ik zelf ook kan met diepvries vis. Erg smaakloos en geen kwaliteit. Zaak zelf ook geen sfeer.

Jammer.

Terwijl vanmiddag een decemberstorm gecombineerd met slagregens over Westkapelle raasde, zaten wij aan heerlijke taart en koffie en daarna lekker geborreld. Gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel!

The Big Kahuna Burger is "One tasty burger"

11. Indonesisch Breda

Jacqueline

Komen hier al 25 jaar en word steeds slechter! Bediening is ongeïnteresseerd, afgelopen zaterdag voor laatste keer geweest, wij hadden Grote rijst tafel. Vooraf krijg je kroepoek met saté saus, die was al niet lekker en rare structuur... toen kregen we de helft van rijsttafel en word er gezegd eet smakelijk?? We hadden nog geen borden?? Na 10 min zelf maar gaan vragen voor rest rijsttafel. Boontjes waren verse met oude? Gooien ze tegenwoordig wat anderen over laten bij elkaar? Rendang was keihard?? Omelet was nog rauw en alles was koud gadver! Nog een drankje bestellen ow er loopt niemand na 10 min maar bij bar besteld pff. Komen ze vragen heeft het gesmaakt? We zeggen nee en vertellen wat er mis was, reactie ow?? We vragen rekening na 15 min nog niks geen doekje omg lopen we maar naar kassa nog een keer alles uitgelegd word alleen maar gezegd ja was druk. Heel jammer dit, ik zou zeggen ander personeel en andere kok!

Gezellig binnenkomen.

Alles smaakte prima en bediening fijn en heel gezellige aankleding.
    Ruime zitplaatsen.

Voor het eerst Flammkuchen gegeten en het smaakte héérlijk! Vers gebakken, zeer krokant.
    Super vriendelijke bediening, gezellige kerstsfeer.
    Een aanradar!

John en Janny

Wij hebben op dinsdag 5 december 2017 heerlijk gegeten in Grand Café De Friesche Club. Voorafgegaan door een lekker biertje werd ons een malse saté voorgezet met frietjes en salade. De bediening was uiterst plezierig en correct. Inclusief de koffie toe was de rekening ruim € 31. Een aanrader!

Heerlijk gegeten, redelijk geprijsd en een prettige bediening. Jammer alleen dat je niet zelf een tafel kunt uitkiezen.

16. Midden-Oosters Amsterdam

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant! Bediening is erg vriendelijk en prijs/kwaliteit is heel goed.

Zeer lekker eten en bij passende bieren voor een pracht prijsje in een gezellig huiselijke sfeer.

Orlando Dritty

Het was heel lekker! En de mensen daar waren super vriendelijk. Zeker de beste friettent in geldrop

Eva

Henk Heijman

Familiebedrijf, dat uitstekende kwaliteit levert, zowel wat betreft eten en drinken als wat betreft service! Goede verhouding prijs en kwaliteit!

Elena

23. Grieks Twello

jelle de Kroon

Wij zijn inmiddels regelmatige gasten en nemen ter kennismaking ook af en toe vrienden of familie mee. Dat zegt genoeg!

Goeie kwaliteit snacks, hele mooie snackbar waar we even heerlijk zijn gaan zitten om te eten. Om het op te eten in het restaurant betaal je iets meer, dit werd van te voren goed aangegeven door de jongeman in de bediening. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en de kwaliteit was top. Wij komen hier zeker terug!

Harry van Wegen

Visgerechten op zelfde tableau als vleesgerechten. NIET DOEN geur vis gaat over naar het vlees. Apart serveren dus.

Gisteren een heerlijke hamburger met verse patatjes gegeten.
    Het eten was bovengemiddeld en de bediening krijgt een 11

Agnes Samson

R. Faasse

Goede lunch kaart, vlotte bediening en goede sfeer! De prijs / kwaliteit verhouding is ook dik in orde.

30. Internationaal Winterswijk

Marleen Driessen