Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Na een eerdere goede ervaring bij Hobbema, op 12 mei wederom aan tafel plaatsgenomen. Buiten op een gezellig terras. Wij bestelden Lamsrump voor 21,25 euro. Wil je er friet bij hebben dan kost dat 3,75 euro extra. Een behoorlijk bedrag en dan verwacht ik wat goeds. Het viel helaas anders uit. Het lamsvlees lag op een dikke laag parelgort, dat nauwelijks smaak had en veel te papperig. Het lamsvlees was ook niet smaakvol (zout en peper staat niet op tafel) 2 kleine stukjes vlees, nog te rood van kleur en veel pees. Volgens de kaart wordt er bij het lamsvlees een tomatensalade gevoegd. Dit waren ongeveer 5 erg kleine stukjes tomaat. De friet bleek grote delen gefrituurde aardappelen. Wij hebben met tegenzin de lamsrump gegeten. Een medewerker luisterde aandachtig wat onze opmerkingen waren en zou de kok informeren.

2. Nederlands Lemiers

Eten was erg zout. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was te lang. Bestel geen asperges, worden zurig opgediend. Geen dessert genomen wegens het lange wachten… voor ons eens en nooit meer.

1,3
  3. IJssalon Vijlen

Op zaterdag 12 mei 2018 wilde ik mijn gift for you verzilveren bij Eetcafe Oud Vijlen te Vijlen. Blijkbaar hadden we moeten reserveren. Dit wisten wij niet. Ik heb hem medegedeeld dat we dat niet wisten. Ik heb de uitbater gevraagd dat het maar om 2 twaalf uurtjes ging en of het misschien mogelijk is om deze gewoon te nuttigen, want het was er niet druk, wij waren de enige klant en zonder gift for you bon, kun je er gewoon 2 twaalf uurtjes bestellen. Maar we konden hem niet verzilveren, want je moet hier reserveren voor dit gebeuren. Mijn vrouw heeft hem medegedeeld dat hij maar kinderachtig is, want er is geen klant te zien en hij niet aan onze wens wilde voldoen. We zijn weggelopen en hier riep hij ons na "loop naar de klote". Hierop draaide ik mij om en ik riep dat hij zelf een klootzak is. Hij rende mij achterna en pakte mijn overhemd vast en schreeuwde dat hij zich geen klootzak liet noemen. Ik zal u de verdere details besparen. Hier kom ik dus nooit meer.

4. Italiaans Horst

Top restaurant. Eten was goed en bediening was gezellig. Zijn bereid om een praatje te maken en zorgen voor net dat extra beetje meer. Prijs kwaliteit verhouding is goed! Een aanrader om hier heen te gaan als je op een centerparcs park zit. Niet ver rijden, wel een andere sfeer en gezelligheid en goed eten!

Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen. De koks staan te wokken terwijl je kijkt. Genoeg keuze.

TEDE

Niet goed. Alles duurde erg lang. Bijgerechten werden vergeten te brengen ook na herhaaldelijk verzoek en uiteindelijk helemaal niet meer gehad. Dat gold ook voor de drankjes, ook vergeten of erg lang wachten. Zo lang zelfs dat we versneld het dessert moesten bestellen omdat "de laatste ronde"" inging (22.00 Uur). Een portie kippenvleugeltjes bestaat hier uit zegge en schrijve twee vleugeltjes waarvan één bruin en één nog helemaal wit en nauwelijks gaar. Verder erg vol en een ongemakkelijke (krappe) zit. Jammer want het concept is aardig maar hebben we elders veel beter (en sneller) meegemaakt.

7. Internationaal De Koog

Peter Lebens

Geweldig, heerlijk gegeten, leuk restaurant, geweldig leuk personeel.

Wij gaan zeker

Erg leuke plek om te zitten, het eten was heerlijk en de bediening erg goed. Een uitgebreide kaart (gewone kaart, pizzakaart en kinderkaart), biefstuk was precies goed, varkenshaas sate erg lekker en mals (met cassave en 1 mooie lange spies) en pannenkoek was groot. De bediening neemt tijd voor je en let goed op. Toen het erg lang duurde voordat ons dessert kwam, we wilden net vragen waar het bleef, constateerde de bediening dit zelf al en ging naar de keuken om dit na te vragen. Daarna kwam het snel en kwam de bediening ook nog excuus aanbieden. Dessert was heerlijk en een ijsje om de kaart heen (waterijsje) was ook probleemloos. Meer dan de prijs waard. Zeker een aanrader!

Fam. van 't Hof

Heerlijk eten. Prima locatie. Heel vriendelijk personeel. Goede bediening.
    Met mijn verjaardag hier gegeten.
    Was echt een feestje.

11. Chinees-Indisch Voorthuizen

Vakantieganger

Zeldzaam zelden zulke slechte en smakeloze gerechten gegeten. Zeker niet doen.

Na meerdere malen gegeten te hebben bij de Lachende Koe, Harlingen hebben we de volgende ervaring samengevat: muziek te luid, koffie echt slecht, steak onsmakelijk, leek wel even voorgekookt. Zag er was grijzig uit.
    Maar ook, bediening vriendelijk, gratis drinken werd volop aangeboden, behalve de steak, was al het andere goed.
    Kortom, om zelf voordelig even te eten is te doen, maar besluit niet met koffie. En neem je geliefde vrienden liever even ergens anders mee naar toe.

13. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Fransen

We waren met 7 kids, in de leeftijd van 4 tot 10 jaar oud. Ze hebben zich goed vermaakt! Heb ze de hele dag niet gehoord en nauwelijks gezien.
    Maar bij het bestellen van tosti’s ging het mis. Omdat wij geen tafel nummer hadden konden we geen eten bestellen, alleen drinken. Voorstel gedaan om dan maar buiten aan de eerste beste tafel te wachten werd niet geaccepteerd.
    Zei dat ik het maar een hele rare gang van zaken vond. Heel bijzonder. Kreeg ook het idee dat ik bij de manager niet binnen kwam.
    Vond het echt een gemiste kans, wellicht een wachtbank buiten introduceren voor bestellingen van mensen zonder tafelnummer?

Eten was ok, service erg zakelijk in een enorm lawaaierige omgeving. Kortom; geen aanrader meer.

15. Steakhouse Breskens

3 jaar geleden een zeer aangename eerste kennismaking met The Bull, nu opnieuw een super beleving gehad! Gereserveerd met een simpel mailtje met de opmerking 'partner is jarig' erbij... Tafeltje extra feestelijk aangekleed, vuurwerk op dessert, van elk personeelslid een welgemeende proficiat... Heerlijk! Het eten was trouwens ook absoluut jammie!

kloosterman, j.r.w.

Uitstekende keuken en een rustige, heel vriendelijke bediening. Prijs t.o.v. kwaliteit zeer gunstig. Vlees- en visgerechten met kennis bereid. Aanrader.

17. Internationaal Den Haag

Inge

18. Internationaal Den Haag

Inge

Lekker gegeten voor een leuke prijs!

Fam. Stekelenburg

We waren nog nooit in de Boerenschuur geweest maar de site sprak ons al aan. Heerlijk gegeten voor ons 23-jarig huwelijk. Goed en mals vlees. Goede service en mogelijkheden mbt gluten- en lactoseintolerantie. Het was geweldig.

J.van Dam

Eten is prima evenals de bediening. Tip: zout- en peperstel bedienen door bovenop knop te drukken, niet door te draaien

21. Internationaal Dronten

Gereserveerd voor 8 personen n.a.v. een verjaardag van een van ons.
    Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, waardoor de ganzenlever, die op was, niet echt gemist werd.
    Grote smakelijke porties, goed gevuld en opgediend door enthousiast, vlot en beschaafd personeel.
    Een absolute aanrader voor zowel partijen als individuele gezelschappen!

22. Internationaal De Goorn

Nico Vlaar

Prijs en kwaliteit van het eten is zeer goed zeker een aanrader eigenlijk is het bij Eetcafé 70 altijd goed.

Fataneh

Gewoonweg slechte service drinken besteld niet gekregen.
    Zaten te wachten op een nagerecht. Toen we er uiteindelijk maar om vroegen, zeiden ze dat we het niet aangegeven hadden. Maar het was standaard in het 3 gangen menu? Ongezellige sfeer geen muziek. En ongeïnteresseerd personeel die niet eens vraagt of alles oke is en of je eventueel nog iets wilt drinken.

Niet gaan is mijn advies!

Jelle J. M.

Met zakenrelaties goed gedineerd. Attente service, met zorg bereid en tegen een billijke prijs.
    Opvallend goede biologische witte wijn. En dan ook nog eens 'om de hoek'. Zeer content!

Lekker! Jamie staat bekend om zijn simpele maar goede gerechten en dat komt hier helemaal goed.

Irma van de Ruitenbeek

Gezellig, vriendelijke bediening, heerlijk eten. Al vele malen gegeten en altijd goed!

Elke bestelling is het mis; bestelling niet compleet en/of bestelling te laat en/of eten lauw.
    Jammer want normaal gesproken is het eten goed en lekker, maar de service doet af en aan de kwaliteit van het eten. Iedere keer er achter aan moeten bellen dat de bestelling nog niet geleverd is of dat de bestelling niet compleet is.
    Vandaag was het de druppel die de emmer over deed lopen, we hebben besloten niet meer te bestellen bij t Huus 2.0.

Heerlijk avondje uit ter gelegenheid verjaardag zoon heerlijk gegeten goed verzorgt zelfs sterretjes op toetje.

Lekker gegeten.
    Heb wel een tip.
    Als er kinderen bij zijn doe dan de warme kinder tapas bij de 1e warme ronde.
    Niet als laatst.

Van de Loo

Tapas avond. Erg gevarieerde gerechten. Zag er al prima uit, maar het smaakte echt voortreffelijk. Een zeer geslaagde avond. Wordt zeker herhaald.