Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20000
4 19880
10 162001
  1. Internationaal Waalre

Wij hebben onlangs ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd bij De Leemerhoef. Vanaf de eerste kenneismaking t/m de dag zelf is alles perfect verlopen. Ze willen heel erg meedenken, zijn duidelijk in de communicatie. De voorbereidingen (tafels dekken en versiereningen) alles is daar in goede handen. Het eten was perfect en goed klaargemaakt. Er wordt echt naar de gasten omgekeken, fijne "ouderwetse" service!

2. Heerlijk op het terras in de zon gezeten. Sfeer is hier altijd goed en het eten wordt met zorg bereidt. Gezellig, lekker, gewoon goed!

3. Marianne Huis

We hebben heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs! We komen zeker terug.

4. Wilma Fafianie

Het waren heerlijke, mooi opgemaakte kleine gerechtjes.

5. Wijnand Oord

Zeer vriendelijke en correcte bediening en heerlijk gegeten. De Pantheon vleesschotel genomen.. bord vol vlees (en mijn vrouw bord vol met vier soorten vis) voldoende Griekse rijst en aardappelen erbij. Kon gratis bij vragen. Voor ons vanaf nu een favoriet restaurant.

6. Heerlijk gegeten, veel keuze, aardige bediening.

7. Ineke Wösten

Het was mooi weer, dus we aten op het terras. Helaas hadden we veel luidruchtige tafels om ons heen en waren gesprekken letterlijk te volgen.
    De bediening had het druk en we hebben lang moeten wachten tot we konden bestellen. Het meisje dat ons eten kwam brengen, droeg te veel en liet daardoor van alles vallen.
    Het eten was goed van smaak en was meer dan genoeg.

8. Perfecte plek om even te ontspannen in een mooie stad. Super fijne gastheren en gastvrouw!! Je voelt je welkom. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Goed gedaan we komen terug!

9. Steakhouse Breskens

Ingrid Knops

Wij komen heel geregeld, ook deze keer was het eten heel lekker!
    Enkel was het spijtig dat er een grote groep van meer dan twintig personen zoveel lawaai maakte dat we elkaar niet verstonden… die hadden duidelijk geen respect voor de andere…

10. Heerlijk gegeten, fijne bediening, relaxte sfeer.

11. Zowel de kwaliteit als kwantiteit uitstekend in orde!

12. Nederlands Callantsoog

Groeneweg

We hebben heerlijk gegeten en hadden een mooi plekje bij het open raam.
    De bediening was heel vriendelijk en we kregen extra service door de pizza die onze zoon niet op kon mee te mogen nemen in een pizzadoos.
    Top, zeker voor herhaling vatbaar!

13. Rob Timmerman

Fijn gegeten, prettige bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding!

14. Didy jacobsen

Gezellig en goed restaurant, weer heerlijk gegeten allemaal en ook fijn dat er nu ook dessert tappas zijn, erg lekker chocolade ijs!! Bediening was snel en prima.

15. Italiaans Tiel

Gastvrij, goede sfeer met Italiaanse muziek op de achtergrond. We waren met 5 personen en ieder had een ander gerecht, alles smaakte voortreffelijk. Absolute aanrader en we komen zeker terug!

16. JoopenKarinLeek

Eten en bediening was super!

17. Jan Evers

Toen wij aankwamen was er niemand te bekennen. Tien minuten later kwam er één onuitgeslapen man tevoorschijn. De kaart die we kregen was nog niet de helft van wat op internet stond en de carpaccio was niet smakelijk. De dame blanche viel ook tegen. Dus niet voor herhaling vatbaar.

18. Sjan van Asseldonk

De bediening was super. Het eten heerlijk. Gisteren ook doorgegeven aan bediening dat het fijn was geweest als we bistro mes hadden gehad. Dat snijd het brood veel gemakkelijker. Gewoon tip voor de volgende gasten. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

19. Alles was goed jammer dat ze geen senioren maaltyd hadden.
    Gr har.

20. Marcel van Est

Weer lekker gegeten, zaten buiten in de tent maar daar zaten ook rokers. Was onze eigen schuld omdat we ernaar gevraagd hadden om buiten te zitten.

21. Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten zeker herhaling vatbaar.

22. Je voelt je opgejaagd als er voordat de eerste drankjes zijn geserveerd al wordt gevraagd ‘Heeft u een keus kunnen maken? Kort daarop meteen weer en nogmaals terwijl je menukaart aan het bekijken bent. Prijs- kwaliteitverhouding bovendien teleurstellend. Tenzij je graag investeert in de (historische) entourage; minder in de culinaire.

23. Chinees-Indisch Joure

de Vries

Waar zal ik beginnen.. dit was 1 keer maar nooit weer! We wilden eens een andere wok proberen. Het was wel erg rustig voor een zaterdag viel ons op. Het buffet is klein opgezet, het nodige kun je krijgen. De meneer bij de grill zegt geen woord en kijkt erg chagrijnig. Als je iets tegen hem zegt over je vlees, medium gebakken bijvoorbeeld, kijkt hij je aan maar hij verstaat je van geen kant. Bij de wok was de meneer iets vrolijker maar daar was ook alles mee gezegd. Mijn eten werdt welgeteld 5 seconden in het gekookte water gedaan en daarna in de wokpan, welgeteld 10 seconden. Toen het op mijn bord kwam heb ik met open mond en vol verbazing zitten kijken. Toen ik een hap nam kwam ik er al snel achter dat het nog rauw was, wat me uiteraard niets verbaasde. De garnalen waren niet gaar en de groentes waren keihard, los van dat er totaal geen smaak aan zat. De vrouw des huizes erbij geroepen en die moest lachen?? om mijn verhaal. Ze zei dat het niet kon en er nog nooit klachten waren geweest want ze bestaan al 37 jaar en de kok werkt er al 34 jaar. Ik voelde me totaal niet serieus genomen en verder wilde ze er ook niks van weten. Geen eens excuses oid. Daarnaast komen de toetjes allemaal uit de diepvries en zijn verre van smakelijk.
    Toen we buiten kwamen stond er een groep mensen die er precies hetzelfde over dachten als ons, 1 keer maar nooit weer!!!

24. We wilden een keer bij een balkan restaurant eten. Goede berichten van kennissen over Sarajevo in Wychen gehoord en foto’s van hun diner gezien. Vanavond een zwaart van Sarajevo gegeten met m’n vrouw. Heerlijk zonder uitzondering alle erg lekker. Daarna een echte dame blanche dus met schaaltje warme chocoladesaus apart erbij. Top! Was 1 1/2 rijden maar zeker voor herhaling vatbaar.

25. Rien Ebeling

26. H van Duinen

Mooi gezellig restaurant, goed eten en voor een nette prijs, een aanrader.

27. Afhaal en bezorg 't Harde

Eten was goed en lekker.
    Ook de bezorging was vlot.
    Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.
    Tot de volgende keer.

28. Nederlands Zelhem

Elisabeth

Het was minder dan anders en duurder dan anders.

29. A.van Rijn

Tot vanavond was mijn ervaring uitstekend, maar vandaag was het eten niet zo als ik hier gewend was, de patat was te lang in oud vet gebakken.
    Normaal ben ik een goede eter maar ik heb mijn bord niet leeggegeten en ook geen toetje genomen.

30. Eveline Monster

Met 8 vrienden bij dit voor ons onbekende restaurant gegeten en gelijk bij binnenkomst al enorm welkom gevoel. Goed eten, ontzettend leuk ingericht en super bediening!
    Komen graag terug.